Accepterad prod.verbxse | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

prod.verbxse

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad är ditt discord namn? prod.verbxse

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Valentino Gomez, han är 21 år. Hans pappa kommer från Chile medans hans mamma är från Nord Makedonien, de träffades i New York, The Bronx. Där fick de Valentino, 5 år därefter valde de att flytta till Sverige för att få en bättre framtid för sin son. Valentino började i Årstaskolan och gick där till årskurs 6 tillsammans med sin bästa vän, Jacob. De hamnade i mycket problem tillsammans då de var väldigt unga och blev lätt indragna i bråk, kriminella aktiviteter osv. Valentino bestämde sig för att byta skola inför årskurs 7 i hopp om att börja om. Jacob stannade och hamnade i ännu mer problem. De avslutade kontakten eftersom de inte gick i samma skolan längre och pågrund av detta var det svårt att hitta tid till att hänga med varandra. Efter alla problem och incidenter som Valentino hade utsatts för blev han paranoid, det var svårt för han att lita på folk och han var även känd som den som hade "ögon i nacken" i den nya skolan. Valentino hade redan hållt på med musik produktion och ville satsa allt. Han tjänade ihopp runt 20 tusen kr som 15 åring och planerade inte på att sluta. Valentinos kusin, Noel (16 år), var med i en olika där några gängmedlemmar hade förvirrat honom för någon annan som var med i ett rivalt gäng. De rånade och misshandlade honom på video och la ut det på socialamedier för att skrämma det rivala gänget. Tyvärr gick Noel bort pågrund av sina skador, de stampade honom på huvudet och det tror läkarna var anledningen till att han inte överlevde. Med de pengar som Valentino hade tjänat vid denna punkt, köpte han en diamant kedja med texten "E4N", vilket betydde "Everything For Noel". Valentinos mål är att bli en framgångsrik Musik producent genom att bli signad till ett Skivbolag. Valentino Gillar att spela basket på sin fritid, han har alltid varit den långa i klassen osv (191 cm). Några av hans favoritbilar är Hellcats, Trackhawks och Hellcat Demons, han har alltid haft ett stort intresse för amerikanska muskelbilar. Jacob, Valentinos före detta bästa vän, hade även gått bort pågrund av alla kriminella aktiviteter. Han var skuldsatt på 64000kr till ett gäng i området. Valentino hade blandade känslor, borde han haft stannat och hjälpt Jacob eller borde han vara tacksam att han lämnade det livet och fortfarande lever? Valentino tar sitt nästa steg i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög RP nivå samt kvalité då jag har kört RP i 2 år plus, jag vet hur bra RP ser ut och hur /me´s, /do´s funkar osv. Jag vill arbeta som Musik Producent och hoppas på att ni skaffar en Studio i staden. Jag kommer även bidra med mycket Social RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bör spela för sin egna vinst endast, utan att spela för båda parterna så att alla har kul under ett scenario. Som sagt bör man även ha hög Social RP för att RP-nivån ska höjas. Ett exempel kan vara att man tillåter en person att slå en bara för att scenen ska bli lite roligare istället för att powergamea och undvika alla slag och spam-slå personen orealistiskt .

Hur hittade du Unive? Via vänner och internetet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka