Inaktuell Prochiller | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prochiller

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Eriksson

Vad är ditt discord namn? Proch1ller

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Leijonson och är 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, Godhjärtad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max kommer från en familj som varit bråkig och blivit utsött, men som söker nya bekanskaper. Mina planer är att rpa en glad och snäll kille som vill finna det goda i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god ton, alltid gå in med mindsetet att ha kul. Jag har inte jättemycket erfarenhet av rp, men jag har kollat mycket på rp streams och förstår innebörden av det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge den andra motparten en chans att få vinna ett scenario. Att man ska rpa scenarion så att dom blir så roliga som möjligt. Att man ska ha en kul rp tid utan att behöva vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP är att man ska rpa som att det vore riktiga livet, att man bara har ett liv och att man inte leker hjälte.. RDM är Random deathmatch och betyder att man inte får börja skjuta på någon utan att det har rollspelats ut till ett sånt scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kille på snart 30 år som gillar att vara social med folk, och att jag brinner för att få komma in i rpvärlden.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka