Accepterad Pro_as | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pro_as

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? pro_asthehitman

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Enzo jabor han är född 2000-03-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lat, snäll och snål

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Enzos växte upp i ett område i Göteborg som präglades av socioekonomiska problem. Hans föräldrar, båda arbetslösa under större delen av hans barndom, kämpade för att få vardagen att gå ihop. Redan från tidig ålder var Enzos omgiven av kriminalitet, där han ofta såg äldre ungdomar och vuxna engagera sig i småbrott för att få ekonomin att gå runt. Hans skolgång var problematisk. Enzo var inte intresserad av skolböcker, och han upplevde att han inte passade in i skolans system. Lärare och skolpersonal hade ofta svårt att nå honom, och han kände sig marginaliserad. Han fick snabbt rykte om sig som en rebell, och han blev en del av en lokal grupp ungdomar som ofta låg i konflikt med lagen. Vid 15 års ålder började han småknacka – stjäla från affärer och vara med på inbrott, men det var först vid 17 års ålder som han blev involverad i mer allvarliga brott. Han började arbeta för en lokal drogkartell och blev en liten kugge i ett större nätverk som sålde narkotika på gatorna i Göteborg. Livet var hårt men också full

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och seriös rp och hög rp nivå så det blir roligt för mig och alla jag rpear med

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte endast ska spela för att vinna ett scenario utan man ska spela för bådas skull båda parterna ska känna att det är roligt att roll spela. Det viktiga är inte att vinna scenariot utan att leverera bra rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag c-loga för några månader sen och jag har inte gjort något sen dess och jag ångrar mig jag har lärt mig att inte göra de för att göra de roligt för andra och för mig själv så det kommer inte hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming. är att tvinga en annan spelare till en situation som de inte har möjlighet att reagera på eller påverka, eller att göra något som är orealistiskt för att vinna fördelar. Metagaming. Om du hör om en bankrån genom Discord, får du inte agera som om din karaktär vet om det i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte de

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka