Nekad Pro_as | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pro_as

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? pro_as 𝕿𝖍𝖊 𝖍𝖎𝖙𝖒𝖆𝖓#7632

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär är en somalisk man som har väldiga humörsvägningar och haft en sen barn domen.och det fick han från sin far i somalien som var med en somalisk mafia där höll dom på med droger vapen med mm. jag somliten såg up min far och min mor. tills den dagen där som bråkade. jag blev uprörd och vi behövde flytta från somalien till svergie min mamma pasade alldrig in som jag såg på hon. hon var ledsen det fick mig och bli argare och argare. nästa dag i skolan så frågade läraren vad vill du bli när du blir stor. jag sa jag vet inte.sen när jag kom hem så frågade min mamma:abdi vill du åka tillbaka till somalien jag sa:ja. sen bestämde vi oss att åka när hon skulle köpa biljeterna så såg jag att det stog för lite pengar. redan som liten förstod jag att det var pengar kris.jag blev med i ett litet gägng efter en månad gjorde jag droger sålde vape med mm jag tänkte på min pappa jag blev stolt så jag forttsatt alltid. till s min mamma såh mig. 20 år senare så tänkte jag på min barndom när jag var kriminell jag blev intressserad igen jag blev med ett nytt gäng. och ännu i dag är jag kriminell och jag vet inte vad jag ska ta mig till min pappa åkte nyss in i ryssland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till rp bra och ha rogligt RP. Jag kan även bidra till att folk misskjöter sig under scenarion. jag kan också bidra med nya tänk till servern för en mer varierad spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska göra det så kul som möljligt för sina motpartens och alla andra som spelar. Ett exempel är att dra ut på ett scenario om det passande för just det scenariot och om spelarna tycker att det är ett roligt scenario. Man kan också göra det roligare för sina motpartens genom att låta folk komma undan med saker t.ex om någon slår sönder en bil och man ser kan man låta bli att säga nåt om det är ett passande för scenariot.

Hur hittade du Unive? såg folk spela på twich. kan ni vara snälla säga att jag inte behöver göra muntlig.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka