Accepterad Pro | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? taco feffe

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Olsson han är 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,trött och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Olsson som bodde i det avlägsna och natursköna Norrland Jan var en passionerad makniker och hade alltid haft en förkärlek för maskiner och motorer redan som barn hade han spenderar timmar i sin farfars verksata där han lärde sig att skruva isär och sätta ihop allt från cyklar till gamla traktorer. Efter att ha avslutat sin utbildning som mekaniker flyttade Jan tillbaka till sin hemby där han öppnade sin egen verksta hans rykte spreds snappt folk kom och laggade sina cyklar och fordon och Jan vart känd i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna hjälpa att andra ska kunna få va med i scenarion och att andra har bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du gör saker som hjälper den andra att lyckas i det handlar inte om att förlora utan om att skapa ett bättre och mer spännande rp scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja första gången jag gick in så sa jag massor med saker men inte fick men jag lärde mig efter jag läste reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns regelbrottet rdm, även vdm. Sedan så har vi Grundreglerna så som powergaming, metagaming och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är erfaren inom RP vilket gör att jag kommer bidra till en bra och realistisk RP.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Ja nu har jag gjort det

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka