Accepterad Pro | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? taco feffe/Feffe

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Olsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jan Olsson hade alltid varit en man av rutiner. Varje morgon klockan 07:15 promenerade han samma väg genom den lilla staden unive, iförd sin slitna men rena vindjacka och med en termos kaffe i handen. På fredagar brukade han stanna vid bageriet för en vaniljbulle, och han visste exakt vilka dagar posten kom med räkningar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Olsson han har haft en tuff upväkst när hans pappa dog i en bill olycka och hans mamma var påverkad av massor droger och annat han vill bli en bra man och skaffa familj och ha ett bra jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska ha bra senarium och bra rp Även kommer jag bidra till social rp och jag kommer till att följa reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för sin egna fördel och att det ska va kul för allihopa och alla ska kunna vinna. Det spelar ingen roll om vem som vinner eller förlorar, så länge man har härligt och kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns regelbrottet rdm, även vdm. Sedan så har vi Grundreglerna så som powergaming, metagaming och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är erfaren inom RP vilket gör att jag kommer bidra till en bra och realistisk RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka