Accepterad Pro | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feffe

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix.

Vad är ditt discord namn? TACO_FEFFE.

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jan Ohlsson är en ökänd och fruktad kriminell mästare i Los Santos. Han är känd för att vara brutala och hänsynslösa när det gäller att få det han vill ha. Jan har ett rykte som en skoningslös mördare och en mästare i att utföra de mest ökända brotten på stadens gator.

Med en bakgrund inom tung brottslighet och ett gäng lojala följare vid sin sida, regerar Jan över den undre världen i Los Santos med järnhand. Han är en manipulativ och listig ledare som inte tvekar att använda hot och våld för att uppnå sina mål.

Jan är också känd för att vara en mästare i planering och utförande av stora rån och andra kriminella operationer. Han är känd för att vara en expert på att skapa kaos och förstörelse där han går, och hans närvaro skrämmer de flesta stadens invånare.

Trots sin hårda yttre är Jan en ensamvarg som bara litar på ett fåtal människor i sitt innersta cirkel. Han bär på en tung börda av sorg och hat från sitt förflutna, vilket driver honom att vara hänsynslös och oberäknelig i sina handlingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan göra mitt absolut bästa för att höja min o andras RP så att det blir ett så bra RP scenarion som det kan bli

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är detta vad RP igentligen hanslar om. Ett bra RP scenario handlar inte om vem som kommer vinnande ur ett eventuellt scenario utan om att det skall bli så bra som möjligt. Om det bästa är att min karaktär blir sjuten eller rånad t. ex så har jag inga problem med det. Allt handlar om att RP scenariot blir bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a VDM RDM powergamig metagamig och COPBAIT COMBAT LOGGING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja var medlem för ut och blev p ban men har lärt mig av det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? För jag RPar väldig jävla bra och för jag kan reglerna och gillar at rpa

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka