Nekad Pro | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feffe

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix.

Vad är ditt discord namn? TACO_FEFFE.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jan Ohlsson föddes och växte upp i en liten stad i närheten av Göteborg. Som barn hade han svårt att fokusera och var alltid hyperaktiv. Jan gick aldrig riktigt i skolan, han var mer intresserad av att göra snabba pengar. Han började smått genom att sälja olagliga droger till sina klasskamrater.

Efter att ha blivit arresterad för sitt olagliga yrke när han var 17 år gammal, valde han att hoppa av skolan och starta ett kriminellt liv på heltid. Jan blev snabbt känd i Göteborgs undre värld för sin brutalitet, hans fixering på pengar och hans oförmåga att hantera stress.

Efter att ha rånat en bank och flytt från polisen över hela landet, tog Jan en paus för att besöka sin rumänska doktor Florin. Florin, som Jan hade varit hos tidigare, bekräftade att han hade ADHD, men Jan ville inte höra det. Han avvisade allt Florin försökte säga och valde istället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till Servern kommer jag kunna bidra med rolig och unik rp i samband med det som händer på servern, Roliga scenarion för båda parter och göra så att alla jag spelar med har en bra upplevelse och kan göra roliga scenarion med dem jag spelar med bland annat social RP och annat roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel att om det sker ett bankrån och jag är rånare vi har 2 bilar att välja mellan en ferrari som toppar 100kmh snabbare än polisbilarna eller en bil som toppar lika med ungefär samma handling kan man ta den istället så det blir roligare och inte ta en bil som åker ifrån poliserna bara och gör scenariot roligt för mig utan att det gör scenariot roligt för alla och inte bara för mig och min sida i scenariot utan alla jag möter ska ha roligt och det ska vara ett roligt scenario som är fair åt alla och ingen ska göra det mer OP med olika bilar eller vapen.

Hur hittade du Unive? Youtube och fivem menyn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka