Nekad Pro | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix.

Vad är ditt discord namn? TACO_FEFFE.

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jan Ohlsson, en 24-årig man med ett liv präglat av grov kriminalitet och kraftiga psykiska störningar. Uppvuxen i en tuff miljö där droger och våld var vardagen, blev Jan snabbt indragen i den farliga världen av brott och kriminella handlingar. Han hade alltid haft svårt att anpassa sig till samhällets normer och regler, och hans psykiska störningar gjorde det ännu svårare för honom att hitta en plats i samhället.

Jan hade länge lidit av ADHD, en diagnos som inte hade upptäckts förrän han var i tonåren. Trots att han hade fått stöd och medicinering för sin sjukdom, hade han alltid känt sig annorlunda och utstött. Det var först när han sökte hjälp hos doktor Florin, en rumänsk psykiater med en fascinerande karisma och förmåga att förstå de mörka vrårna av människans psyke, som Jan började förstå sitt tillstånd och acceptera det som en del av sig själv.

Genom samtal och terapi med doktor Florin började Jan långsamt att arbeta genom sina psykiska problem och sina destruktiva beteenden. Han insåg att hans tidigare kriminella handlingar inte var en lösning på hans problem, utan snarare en flykt från dem. Med doktor Florins hjälp började Jan att hitta en ny väg i livet, en väg som inte involverade droger, våld och kriminalitet.

Jan började utforska sina talanger och intressen, och upptäckte att han hade en konstnärlig ådra som han tidigare hade förträngt. Han började skapa konstverk som speglade hans inre demoner och kampen med sina psykiska störningar. Genom konsten fann Jan en ny form av terapi och healing, och han insåg att han inte behövde definieras av sitt kriminella förflutna eller sina psykiska problem.

Jan Ohlsson var inte längre en grovt kriminell man med kraftiga psykiska störningar. Han var en konstnär, en kämpe och en överlevare. Med doktor Florins stöd och vägledning hade Jan lyckats hitta en ny mening med sitt liv, och han var redo att omfamna den nya vägen framåt med mod och hopp. Jan hade förvandlats från en brottsling till en inspirerande förebild för alla som kämpade med sina egna inre demoner och utmaningar. Jan Ohlsson hade hittat sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan göra mitt absolut bästa för att höja min o andras RP så att det blir ett så bra RP scenarion som det kan bli.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är detta vad RP igentligen hanslar om. Ett bra RP scenario handlar inte om vem som kommer vinnande ur ett eventuellt scenario utan om att det skall bli så bra som möjligt. Om det bästa är att min karaktär blir sjuten eller rånad t. ex så har jag inga problem med det. Allt handlar om att RP scenariot blir bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a VDM RDM powergamig metagamig och COPBAIT COMBAT LOGGING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja var medlem för ut och blev p ban men har lärt mig av det

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? För jag RPar väldig jävla bra och för jag kan reglerna och gillar at rpa

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka