Accepterad pro isak | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pro isak

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198883067201/

Ditt Hex-ID: 11000013700d541

Vad är din discord tagg? pro isak#7452

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: image.png LAAAA BBOOODIIEIEIEEEE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag slogs på polis stationen med min kompis och att vi är poliser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi slogs i garaget och sedan så sprang han iväg och då slutade vi slåss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktik efter som att jag redan fick ett straff från polis myndigheten och jag tycker inte att det är nödvändigt med ett till straff. Jag har lärt mig av mina misstag och polis ledningen har pratat med mig, jag tycker att det räcker med ett straff inom polisen eftersom att de angår deras område. Kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var väldigt länge sen och jag minns knappt var det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte slåss på stationer och inte när jag är i tjänst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på att sköta sig oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka