Accepterad Prixy_ | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prixy_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse Sanchez

Vad är ditt discord namn? Prixy_

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer nog att heta Bosse Sanchez för jag har haft de namnet i många av serverar. Bosse är från Italien från Inter där han brukade spela fotboll och han tycket de var roligt. Hans bakgrund är väl att han har en vän som han förlora när han var 8 år gammal, Han har en bror och 2 föräldrar. Han kan få stress ibland och kan bli arg ganska lätt. Han kommer nog att rpa som Polis för de har jag gjort länge och de verkar kul. Hans Framtid är väl att han ska bli Polis och ska rpa bra och göra roliga scenarion för alla. Han intresse är väl att han tycker om fotboll och vara med vänner. Han flyttade sedan till Sverige och ville flytta till Stockholm för att han ska utbilda sig till Polis och han gick i Polis hög skolan i 3 år. Han blev Polis efter 3 år och han blev studerande. Efter 2 år blev han Assistent och han tyckte de var roligt. Vet inte hur mycket mer man ska utveckla men hoppas detta räcker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett roligt rp och kommer nog göra roliga scenarion så alla kan få ett bra scenario. Kommer bidra med ett Socialt rp för att skapa ett roligt rp. Om jag blir polis så ska jag inte bli helt galen men jag ska göra ett bra scenario för Polisen samt krim rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda partners och inte bara tänka på sig själv. Och man ska spela för att ha roligt inte för att bara vinna hela tiden. Vet inte hur mycket man ska utveckla men hoppas detta räcker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan väl ta Fear rp= Det menas med om du kanske har 2 vapen riktat mot dig så ska du ju inte bara springa iväg för att inte bli rånad för att spara ett vapen eller liknande. Kan ta Powergaming och de menas med om du kör in i en byggnad eller i en vägg och du kör rätt in i den så kan du ju inte bara springa hur som helst som att inge hände. Kan ta en till regel Suntförnuft= Du skall ha ett realistiskt rollspel, du skall utgå från att det är verklighet och därför utföra handlingar på ett realistiskt sett.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många serverar som Vation, Xr och massor av flera seriösa serverar. Jag har rpat som polis och kriminell, Men de jag har tyckt vart Roligast är väl Polis för att Polis rp har väll den bästa typ av soicalt rp. Valde att komma till Unive för att har hört att denna servern har ett bra rp och har hört bra rykten från massor av vänner.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi och kan inte skriva så utveklat, de är därför. Annars Nej!

-rep dålig rpare kan inte bete sig framför folk är oerhört kaxig av sig o konstigt beteende

---rep gör terrordåd på andra servrar för att han blev av med staff bild finns pm

-rep Gör terrordåd på andra serverar för att han blir arg för att han förlorar scenariot
1720186948349.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka