Nekad Prixy | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prixy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? willliam

Vad är ditt discord namn? prixy#7350

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Arkan Svensson är en 21 årig svensk kille med en stark personlighet och en dröm om framgång. Under sin barndom var han alltid i centrum av uppmärksamheten. Han var populär i skolan, omgiven av vänner , vilket gav honom en känsla av att allt var möjligt. Hans ambition att bli rik och igenkänd formades tidigt, inspirerad av framgångsrika personer. Och hans intresse av sportbilar blev bara större och större ju mer åren gick, nu kämpar han för att få sin första sport bil innom en snar framtid.

Arkan kämpar just nu med osäkerhet och press. Efter att ha avslutat sina studier har han svårt att hitta en väg in i arbetslivet. Han söker jobb, han känner ibland att han måste leva upp till den bild han har av sig själv som framgångsrik och populär. Denna press skapar en inre konflikt. han verkligen lyckas, men han är också rädd för att misslyckas.

just nu strävar Arkan för att hitta sitt jobb och bygga upp sig steg för steg för sedan bli en av dem mest igendkänd på gatorna och köra runt i en sportbil som han alltid drömt om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat rp i ungefär 4 år och är väldigt erfaren innom rp, jag kan bidra till att få in bättre rp till unive medans det är rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sitt ego utan låta motparten vinna också så det bli bättre rp och mer realistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag förstår alla. meta gaming är när du tar info från riktiga världen t.ex dc in i spelet för att få förgångar. sunt förnuft är att du t.ex inte ska skjuta någon i centum för det skulle inte hända i verkligheten utan du går ut till en plats där ingen är isåfall för det är suntfönuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp i nästan 4 år men tog en paus, har spelat på unive förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är bra på rp..

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Under interjuvn kunde hen inte reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka