Accepterad privatpudel | Medlem ansökning (Örsk)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

privatpudel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Privatpudel#9685

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Ove Sjöbom är en man som är 64 år gammal. Ove kommer från en stad söder om Stockholm där han bodde med sin fru Inga-Britt tills han blev utsparkad. Han blev utsparkad för att han förlorade jobbet som matte lärare, han förlorade jobbet för att han slog en elev som hade tagit hans arbetsredskap.

Nu söker Ove ett nytt liv i denna stad tillsammans med sin finska kusin Risto och sin kurdiska kusin Sükru som svär i alla sina meningar. Han förväntar sig framgång och nya vänner. Men vem vet, han kanske går den kriminella vägen för att nå sin framgång.

Ove är för det mesta social, men ibland så har han sina dagar. Han älskar pengar och kunskap, det är vad han lever för. Ove är en sexig man med stil. Ove älskar brudar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös och social RP. Jag kommer att bidra med RP som är professionell samtidigt som jag följer alla regler till punkt och pricka. Jag kommer att visa respekt mot andra medlemmar och använda mogen RP.

Jag kommer att bidra med bra och realistiska scenarion till Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spela scenariot åt båda hållen så att både jag och motspelaren får en rolig och bra upplevelse.

T. ex. Att polisen använder dålig RP och inte gör scenariot realistiskt bara för att få fast tjuven.

Hur hittade du Unive? Jag fick Unive rekommenderat till mig av en kompis som hade kört på servern ett tag och tyckte den var bra.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars den blir automatiskt nekad.

Tillbaka