Nekad Pripsblå | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pripsblå

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? zerran#7539 eller Postnord

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär en Man som är 25 år gammal och heter Conny Loyd. Conny Gillar att träna mycket och är väldigt vältränad med tatueringar och en flint på skallen. Conny har inget jobb men han får sina inkomster genom Kriminalitet, där han smuglar droger och gör andra kriminela handlingar, Men nu på senaste tiden så har han tänkt att lägga ned med kriminaliteten och tänkt starta en familj med Vila,volvo och hund. För i nu lägget så har han så mycket pengar så han aldrig kommer behöva jobba och då kommer han leva livet i Staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med gemenskapen och kunna öka min rp samt andras

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska kunna vinna senariot utan att motpartens också kan vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst o förstått reglerna, tex, rdm är när jag dödar någon utan ett giltigt scenario, Meta som är när man får informaskion till din karaktär när du inte ska få det

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpa i ett bra tag och varit tidigare på unive men nu är ska jag tillbaka med ännu bättre rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har stor erfarenhet inom rp och älskar rp

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär" & "Vad kan du bidra med till serverns RP"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka