Nekad Pripsblå | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pripsblå

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? zerran#7539 eller Pripsblå

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Conny är en livlig och energisk ung man, 23 år gammal, vars passioner inkluderar att umgås med sina vänner, meka med bilar och att njuta av sällskapet av kvinnor. Han är en skicklig mekaniker och älskar att spendera timmar under huven på olika fordon, finjustera motorer och tweaka prestanda för att maximera deras potential.

Men för Conny är det inte bara arbetet under motorhuven som är viktigt; det är också det sociala sammanhanget han finner med sina vänner när de mekar tillsammans. Deras gemensamma intresse för bilar binder dem samman och skapar en stark vänskapskrets där skratt och skämt är lika viktiga som verktyg och olja.

Utöver sin passion för bilar har Conny också en förtjusning för att umgås med kvinnor. Han är charmig och karismatisk, och det är sällan han saknar sällskap när han är ute på stan. Han älskar att flirta och skämta, och hans spontana natur gör honom till en populär figur bland det motsatta könet.

Sammanfattningsvis är Conny en ung man som lever livet fullt ut. Han balanserar sitt intresse för bilar med sitt sociala liv, och oavsett om han är under huven på en bil eller ute på stan med sina vänner och kvinnor, är han alltid redo för nästa äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med gemenskapen här på servern och kunna utveckla både min och andras rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta motparten vinna sitt senario och inte kunna ta över det själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst o förstått reglerna, tex, rdm är när jag dödar någon utan ett giltigt scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpa i ett bra tag och varit tidigare på unive men nu är ska jag tillbaka med ännu bättre rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har stor erfarenhet inom rp och älskar rp

Nekad, använt sig av AI samt utveckla frågorna "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?". Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka