Nekad Printos | Ban överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807243418/

Ditt Hex-ID: 1100001327bda9a

Vad är din discord tagg? Hasse#5466

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står. Combat logg, Fearp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att jag Combat loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi sitter i en bil och och han som kör krockar jag flyger ut och han krockar igen en bit bort vid det här tillfället har en bil jagat os. Vi kör en bra bit för att inte bli tagna för att han hotade oss med pistol. Efter att jag ställer mig upp tänker jag att jag måste rymma så jag börjar spring mot ett tak för att jag hör att han jagar mig med bilen. jag kommer upp på taket och inser att allt jag har kommer försvinna så jag combat loggar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban för att jag Combat loggade. Men det är många när jag spelat som gjort samma sak som inte fått ban. Men det var väldigt dumt av mig att göra så det kommer inte hända igen om ni ger mig en till chans. Skulle kunna gjort mycket bättre val men då handlade det bara om att jag inte ville tappa mina grejer. Har insätt nu att det var riktigt dumt av mig att göra så och det kommer aldrig att upprepas igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit lite små grejer. Slagits på piren men det har aldrig varit så HÄR lån ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha spelat med i scenariot och inte gjort som gjorde. Vem vet han kanske inte skulle ta mina grejer. Det jag gjorde var väldigt dumt och kommer aldrig och hända igen SNÄLLA ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig Combat logga igen. jag har verkligen lärt mig efter mitt misstag. Har så tråkigt när jag inte får spela på Unive. Ångrar grovt att jag inte gjorde något annorlunda. Om jag skulle kunna spola tillbaka i tiden för att kunna göra rätt skulle jag till 100% att göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

På grund av att det var så grovt kommer jag inte unbana dig nu. Skicka en överklagan på fredag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka