Accepterad PrinsKorven19 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PrinsKorven19

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Lundin

Vad är ditt discord namn? Nuggets/lundinen19

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Andersson, Adam är född 2002-03-10 och är 23 år gammal och är en väldigt glad och kärleksfull kille. Adam har haft en tuff uppväxt då han har vart mobbad för att hans pappa är från Libanon, under hela hans uppväxt har han blivit kallad för "arab" fram tills han var 14. När Adam var 14 går hans pappa tragiskt bort i lungcancer och det förändrade hela Adams liv. Adam slutade gå i skolan och började hänga med de lite sämre grupperna. Adam går med i ett litet gäng som springis, Adam var nöjd med det då han kärnade en hel del med pengar. Det hände inte så mycket under den tiden han var springis utan att han fick en riktigt nära vän som heter Kalle. Kalle var i samma ålder som Adam och de hänge jätte mycket fram tills de var 17 år gamla. Vid den tiden hade Adam blivit en gängmedlem och Kalle med. En dag hamnar Adams gäng och deras ärkefiender i en skarp skottlossning, Kalle blir träffad och avlider på plats, Adam vet inte vad han ska göra och han ligger väldigt lågt ett långt tag fram tills han blev 21, När Adam var 21 år gammal fick han jobb på en lokal pizzeria där han känade helt okej med pengar. Adam jobbar där fram tills han blev 23 år gammal då han flyttar från staden till Unive, Adam ser fram emot den tiden han kommer bo i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och professionellt rp. Jag vill även förbättra serverns rp så den blir så bra som möjligt och så alla på servern har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så alla i ett scenario ska ha det rättvist, så man inte spelar för att vinna scenariot utan för att ha det så realistiskt och kul som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Sunt förnuft är att man ska spela så realistiskt som möjligt så man inte bara gör saker som man inte skulle göra i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem ica 1,5 år snart. Jag har varit medlem och krim på penguin och medlem på unity och vation.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan spela hur länge som helst.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka