Nekad Prinsessan1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prinsessan1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad är ditt discord namn? prinsessan_123_73332

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Bobson 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo Bobson föddes i väldigt ung ålder i Nordpolen. Där han bodde med sin mamma, pappa och sin ökenråtta. Leo var grovt mobbad i skolan och det berodde på att ingen annan hade en ökenråtta som husdjur. Efter att Leo tagit sig igenom alla skol år valde han att flytta till Stockholm i Sverige. Detta var det största misstaget han någonsin hade gjort. På den första dagen sprängdes dörren in till hans lägenhet, på den andra dagen behövde han dodga 24 skott. Leo har nu planerat att skaffa sig ett jobb så han kan försörja sig. Han vill jobba med motorcyklar. Det ända problemet är att det finns väldigt få sådana jobb i närheten plus att de jobben är fulla. Leo är nu redo att flytta dit det finns ett sådant jobb. Han kollar på internet och ser att det finns 4 fulla jobb i Stockholm, 5 fulla jobb i Norrland, 2 fulla jobb i Småland men sen så ser han en liten stad, Unive. Där finns det en mc butik som ofta tar intervjuer. Ditt ska Leon flytta. Leo dröm är att få glida runt på en Harley Davidson som är röd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett trevligt humör med bra rp nivå, som vill har roligt på eran server med andra människor

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ex lämna serven med polis bakom sig så att man inte får böter eller åker till finkan, detta förstör rpn hos den här polisen. Att man väljer att inte tänka sunt förnuft och gör beslut som slutar med att scenariot blir orealistiskt specielt om man använder fusk osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, rdm, vdm, powergaming, metagaming,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
 
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
 
Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du är fortfarande medlem på flera andra servrar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top