- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Skyclub
Vad heter du i verkligheten? Hector
Vad är ditt användarnamn på discord? Hectorqtperm
Ange ditt födelsedatum: 29 April 2008
När fick du medlemskap på Unive? 8 februari 2026
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat inom Falck och Maria Lisas innan så jag kan ändån jobbkulturen på unive ganska bra.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att leda företaget framåt och få stället att se aktivt ut. Jag ska också försöka mitt bästa att lära ut mina lärdomar inom unive jobbkultur till nya i staden som jag var för inte så länge sedan.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv minst 5 timmar varje dag.
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Hector
Vad är ditt användarnamn på discord? Hectorqtperm
Ange ditt födelsedatum: 29 April 2008
När fick du medlemskap på Unive? 8 februari 2026
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat inom Falck och Maria Lisas innan så jag kan ändån jobbkulturen på unive ganska bra.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att leda företaget framåt och få stället att se aktivt ut. Jag ska också försöka mitt bästa att lära ut mina lärdomar inom unive jobbkultur till nya i staden som jag var för inte så länge sedan.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv minst 5 timmar varje dag.
Har du läst våra grundregler? Ja