Accepterad prinser6 | Medlem ansökning [R4ftyy] (Jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

prinser6

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hector Khalaf

Vad är ditt discord namn? Hector qt#1918

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hector valvo, och nu ska jag berätta lite om han. Hector blev uppvuxen i en tvåa i Chicago med sin pappa. Hans pappa var snäll men var en alkoholist och tog droger. Hans pappa kunde bli aggresiv och till och med ibland slå Hector. Hector hade det tufft ekonomiskt och med hans pappa som var berusad ofta. Oftast när hans pappa var berusad så flydde han hemifrån. Ibland om han ej hade ätit innan han flydde så tog han sig till det närmaste livset för han kände ägarna där och han vet om att han kan få mat där när han vill. Ägarna av livset vet om Hectors tuffa förhållande med sin pappa. Hector har försökt att få han att sluta dricka alkohol och sluta ta droger men han vägrar. Tillslut flyr Hector hemifrån för evigt… Han tar flyget till staden Unive där. Hector har alltid varit en snäll och god person men han gör det som krävs för att överleva, oavsett om det skulle betyda att han betyda att vara kriminell…
Roliga äventyr väntar han i staden Unive men även svåra ekonomiska problem och han får mycket fiender men även mycket vänner i det svåra gänglivet i Unive…

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP som förhoppningsvis kommer att leda till att andra kommer att ha det roligare på servern när de RP:ar med mig. Jag kommer att försöka hjälpa nya personer med allt som RP, känna sig trygg på servern osv. Jag kommer att försöka att sprida servern till mina vänner och ge ett gott ord för servern till mina vänner, det kanske gör de intresserade av servern och testar den och möjligtvis börjar köra den mycket. Jag vill alltså hjälpa andra och sprida servern så fler kan känna den glädje på servern som jag kommer känna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behver vinna i en fight eller en skottlossning. (Man måste också kunna ta förluster)

Hur hittade du Unive? Min kompis har krim på servern och sa att den bra bra så jag vill testa att spela den.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka