Accepterad PrimRose | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PrimRose

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Savannah

Vad är ditt discord namn? Primrose#3938

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Prim Rose är en tjej som precis har fyllt 20 år. Trots sin unga ålder känner hon ändå att hon har kontroll över livet. Hon är självsäker och hennes mål i livet är att alltid vara lycklig.

Hennes uppväxt präglas av svek, fattigdom och ensamhet. Detta på grund av att hon växte upp med en alkoholiserad mamma. När hon fyllde 12 år så gick hennes mamma bort i cancer och hon tvingades flytta till sin far som hon aldrig tidigare hade träffat. Efter 2 år så fick hon nog. Hon klarade inte av att bo hos denna mannen som skulle vara hennes far. Hon flyttade alltså ut och började jobba redan i 14 års åldern. Hon har samtidigt kunnat sköta skolan helt utmärkt.

Med andra ord så växte Prim Rose upp alldeles för snabbt. Hon har alltid tagit ansvar och varit duktig med hennes yrken och alltid gjort bra ifrån sig i skolan. Dock i 17 års åldern så introducerades hon för droger och den kriminella sidan. Så under 19 års åldern så rånade hon 3 banker och har kommit undan med det. När hon ska utföra bankrån så vill hon alltid vara väl förberedd och hon går aldrig ut på osäkra eller riskabla kriminella jobb.

Prim Rose vill bli sedd som en fin tjej och ordentlig tjej och brukar därför aldrig nämna hennes kriminella sida, utan den vill hon alltid kunna hålla gömd. Hennes idoler är Bonnie och Clyde och hon stävar efter att bli som Bonnie, banbrytande men ändå vilja ha mode och ordentlighet. Prim Rose jobbar alltså normala jobb/gruvarbete samtidigt som hon vill leva spänt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer helt klart kunna bidra till mycket skratt och bra rp. För mig är serverns rp väldigt viktig för att alla ska kunna ha roligt och för allas trivsel. Jag kommer bidra med en spännande och social karaktär och jag kommer hjälpa nya spelare som komma in i servern och kunna hjälpa andra med deras rp. Jag kommer bidra till ett noga rp där inga fusk sker för även jag är väldigt noga med det. Har varit med om många gånger när andra spelare inte följer reglerna och det gör det mycket tråkigare för omgivningen. Jag vill alltså bidra till ett gott rp och mycket skratt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna för att ha roligt, som vi alla har lärt oss. I de allra flesta fallen så spelar vi för att ha kul och för att vi alla tycker att det är roligt med rp. Det betyder att man aldrig ska använda sig av fusk eller försöka komma undan med saker som man egentligen inte kan komma undan med. Som en av reglerna, att om din karaktär dör i ett gängslagsmål och inte skötare kan komma och rädda dig så är din karaktär "död" i 12 timmar. Du kan alltså inte fuska här genom att disconnecta och logga in igen. Eller ett annat scenario, låt oss säga att du precis har lyckats råna en bank och poliserna står utanför. Här måste du spela för både din och polisernas trivsel även fast de är på motpart sida. Poliserna är riktiga människor bakom skärmen också. Använd alltså inte fusk eller disconnecta från scenariot för att komma undan.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare varit i en brittisk stad där de uppdaterade allting och de tappade väldigt många spelare. Den staden dog alltså ut och jag kollade runt på FiveM för att hitta något nytt. Där såg jag Unive som verkade något för mig!

vidare till muntlig, du har 48h på dig att ta muntlig intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka