Nekad PrimRose | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PrimRose

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Savannah Nordström

Vad är ditt discord namn? Primrose#3938

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Prim Rose är en social och glad tjej. Hon vill alltid allas väl och vill se bra ut i andras ögon. Hennes idol är Bonnie Parker och hon strävar efter att bli som henne. En feminin kvinna som alltid vill se bra ut men dras till det kriminella hållet. Hon vill dock aldrig bli sedd som en kriminell utan föredrar att bli sedd som en vanlig medborgare. Hon är tidigt 20 års åldern och hennes intressen är mode, vapen och att vara social.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett äkta RP. Jag har också hållt på mycket med streaming med 1k följare men slutade för 1 år sedan. Vill komma tillbaka på banan och hittade Unive servern som jag redan efter en dag trivs i. Jag kommer bidra med förbättran för allas trivsel, vänlighet och trevlighet. RP är en viktig del för allas trivsel och därför har jag alltid ögonen öppna för det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "Man kan ska". Dålig svenska. Men om jag förstår frågan rätt; man ska alltid rollspela. Och ibland får man se in hur saker skulle fungera och inte streta emot i vissa scenarior.

Hur hittade du Unive? Genom sök på fiveM och filtrerade Sverige samt hur många som var online.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka