Nekad Prillan1 | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prillan1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Åberg

Vad är ditt discord namn? Prillan

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Olle Åberg och är 18 år. Jag är nyinflyttad ifrån Peru där mitt ursprung kommer ifrån och har en stark latinamerikansk dialekt. Olle älskar att skryta om sin matlagning ifrån sitt land och vill gärna bjuda över alla han ser på en middag. Olle har en dröm om att öppna sin egna restaurang där han serverar latinamerikansk mat. Han har tatueringar över hela kroppen och på sitt ansikte vilket ger han en skrämmande look. Han ser idag till att göra lagligt arbete tillskilland ifrån förut då han var uppväxt i ett område i Peru som var väldigt utsatt. Detta har gjorde så att han var uppväxt som kriminell och jobbade inom den onda brunchen tills han valde att flytta till Sverige. På dagtid så jobbar han men har har lite kris i vad han egentligen vill jobba som innan han startar sin matkedja. Detta gör att Olle åker till arbetsförmedlingen väldigt ofta för att byta jobb. På kvällstid och helger så gillar han att festa på olika nattklubbar och hans humörsvängningar blir ännu värre då han har fått i sig en och annan drink.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att jobba följa regler och skapa en allmänt rolig miljö på på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När du spelar för motpartens vinst, kan det innebära att du tar en risk eller gör ett drag som, om det går igenom, skulle kunna gynna din motståndare på något sätt. till exempel för att skapa förtroende, för att skapa en win-win-situation eller för att undvika en konfrontation som kan vara skadlig på lång sikt.

Hur hittade du Unive? Genom en vän som heter Drobz

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. "Inte tagit sin intervju i tid". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka