Accepterad Prillan | Medlem ansökning [Breakin]

• Trådskapare Trådskapare Prillan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Prillan

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Viliam Bonath

Vad är ditt discord namn? Prills#5430

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en lite halvkriminell typ som är väldigt social och gillar att umgås. Han är en som är villig till att arbeta och gillar bilar väldigt mycket men kör ofta väldigt fort. Rune är någon som växt upp lite utanför i en liten småstad nära en större stad och växt upp i kriminalitet, har haft mycket erfarenhet med olika människor samt hur man ska klara sig på gatan utan något. Rune Torshammare är 21 år, snart 22. Runes intressen är vapen, fordon (mestadels bilar), biologi samt vetenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en social person som inte har något emot att varken jobba eller vara kriminell. Någon som redan har vänner på servern samt har delvis tidigare erfarenhet av RP på andra amerikanske servrar. Jag gillar att rollspela med folk och tror att man förhoppningsvis ihop med sina vänner kan skapa en trevlig miljö och bra rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela ett scenario som känns bra för alla. Spela inte bara för att man själv ska ha kul med sitt rollspel utan att alla man rollspelar med tycker att det är bra rollspel och har kul/vill rollspela med en.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive med hjälp av några vänner jag har som spelar på Unive redan, dem sa att det var en bra serve och den verkade intressant så där av joinade man.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka