Nekad prick skyttaren | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

prick skyttaren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Ciro

Vad är ditt discord namn? Simonciro

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 1990

Berätta om din karaktär. Prick skyttaren är mitt smeknamn mitt namn är ciro.
25 svartskalle(jugge). hetsigt. skjuta med vapen och göra pengar helst på enkelt sätt genom att förhandla. men om det inte går bra och tider blir desperata kan jag göra väl planerade rån i olika scenarios.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ingen aning bara rpat i 1 vecka på en server som heter trakten men den är kaooos så hoppar till denna för att prova på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? fattar inte frågan direkt antagligen för jag är ny till pc och spelet allmänt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har scrollat igenom reglerna lite lätt och fick en video med reglerna skickade till mig via support som jag ska kolla på strax.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nepp inget seriöst iaf men ska göra mitt bästa.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hmm jag vill prova en "seriös" rp server hört talas om denna och mina polare med. vi kör på trakten just nu men är sugna på att byta jag är först här för att "inspektera" alla aspekter av server och föra det vidare till min grupp med vänner som är ungefär 40 personer totalt.

Nekad. Utveckla hela din ansökan. Du får ansöka på nytt om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka