Nekad Priceyy | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Priceyy

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079725966/

Ditt Hex-ID: 110000142b99b8e

Vad är din discord tagg? shoo_bror

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-06 183001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har gjort fel och jag vet att det är mitt ansvar men jag glömde bort att jag hade bloodfx då jag hade det på en 100kordie server som jag va inne på lite då och då med mina vänner. men jag hade på bloodfx vilket är mitt ansvar att veta men jag hade helt enkelt inte tänkt på det vilket va mitt fel. Jag va inte krim eller nånting och jag hade teset medlems rollen bara eftersom att jag skulle starta upp ett gäng med mina vänner. Detta hände för kanske nån vecka sen vet faktsitkt int mer exakt men yes.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag och min vän spelate paintbal. Efter ett tag "insåg jag" att jag använde bloodfx på "unive" hahah men asså grejen där är ju då att jag va ju lite van och sen tänkte jag efter ba shit kör ju på unive men det va det som hände och efter det blev jag typ bannasd direkt efter jag insåg och sa till min vän att jag körde med bloodfx och kankse efte 25 sekunder så blöev jag bannad på servern. Det va jag som gjorde fel och hade gärna velat få en till chans för att bevisa att jag verkligen kan. Detta va min typ första perma ban någonsin, så jag hade gärnat vela ha en unban för att visa er att jag verkligen kan detta och vet att jag inte kommer göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som inte hade ansvar 100% kommer inte hända igen har redan tagit bvort bloodfx då tanken är att börja här på unive rolleplay

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet fakrsikt inte helt men denna har jag tagit lärtdom av h

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte gå in med bloxxfx och tänka för innan jag gjrode det me

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka