Nekad Priceyy | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Priceyy

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079725966/

Ditt Hex-ID: 110000142b99b8e

Vad är din discord tagg? shoo_bror

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-06 183001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar att jag har gjort ett misstag, och jag vet att det är mitt ansvar att hålla koll på sånt här. Jag glömde bort att jag hade BloodFX på när jag var inne på en 100kordie-server som jag ibland hängde på med mina kompisar. Att jag hade BloodFX på var helt och hållet mitt ansvar, och jag tänkte helt enkelt inte på det då, vilket var mitt fel. Jag vill verkligen poängtera att jag inte var inblandad i något kriminellt eller oschysst på servern, och jag var dessutom bara testmedlem, vilket borde räknas som en förmildrande omständighet (även om ansvaret fortfarande är mitt). Jag fattar att regler och föreskrifter är till för att följas, och jag ångrar att jag inte var mer noggrann med mina inställningar när jag spelade på servern. Jag förstår nu hur viktigt det är att dubbelkolla såna detaljer för att undvika liknande problem i framtiden. Mitt misstag var helt oavsiktligt och jag ber om ursäkt för eventuella problem det kan ha orsakat. Jag är redo att ta ansvar för mitt misstag och göra vad som krävs för att fixa situationen. Jag hoppas att detta kan ses som en lärdom och att jag får en chans att visa att jag kan följa reglerna ordentligt framöver. Tack för er förståelse och för att ni tar er tid att läsa detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän körde paintball på servern, och jag hade BloodFX på. Jag vet att det är fel, men jag tänkte inte på det först eftersom jag var van vid att ha det på. När jag sedan blev bannad, förstod jag att det var på grund av BloodFX. Min vän berättade för mig att jag hade det på, och då insåg jag vad som hade hänt. Jag ångrar mig väldigt mycket, och jag vet att det var fel av mig. Jag tänkte helt enkelt inte tillräckligt smart i stunden. Jag hade gärna velat visa er att jag kan följa reglerna och vara en bra spelare på servern, men för att kunna göra det måste jag också bli unbannad. Jag förstår att reglerna finns av en anledning, och jag respekterar dem. Jag hoppas att ni kan se detta som ett engångsmisstag och ge mig en till chans. Om jag får en till chans, lovar jag att detta aldrig kommer att hända igen. Jag vill verkligen visa er att jag kan följa reglerna och vara en del av er community. Jag vill också betona att mitt misstag var helt oavsiktligt och att jag aldrig hade för avsikt att bryta mot reglerna eller störa spelet för andra. Jag ber om ursäkt för eventuella problem och olägenheter mitt misstag kan ha orsakat. Jag är redo att göra vad som krävs för att rätta till situationen och visa att jag kan vara en ansvarstagande och respektfull spelare. Tack för att ni tar er tid att läsa detta och förstår min situation. Jag hoppas verkligen att ni kan överväga att ge mig en ny chans att vara med och spela på servern. Jag kan lova er att jag har lärt mig av detta misstag och att det inte kommer att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag fattar nu att regler och föreskrifter finns av en anledning och att det är viktigt att följa dem. Jag hade gärna velat visa er att jag kan följa reglerna och vara en schysst spelare på servern, men för att kunna göra det måste jag också bli unbannad. Jag förstår att reglerna är till för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla, och jag respekterar dem. Jag hoppas att ni kan se detta som ett engångsmisstag och ge mig en till chans. Om jag får en till chans, lovar jag att detta aldrig kommer att hända igen. Jag vill verkligen visa er att jag kan följa reglerna och vara en del av er community.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet faktiskt inte just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag fattar att jag kunde ha gjort saker annorlunda. För det första borde jag ha dubbelkollat mina inställningar innan jag började spela, särskilt på en server där det finns specifika regler. Om jag hade varit mer uppmärksam, skulle jag ha märkt att BloodFX var på och stängt av det. För det andra, om jag var osäker på om mina inställningar var okej enligt serverns regler, kunde jag ha frågat en moderator eller läst igenom reglerna igen för att vara säker. Slutligen borde jag ha varit mer medveten om konsekvenserna av mina handlingar och tänkt igenom dem mer noggrant. Jag lär mig av detta misstag och lovar att vara mer noggrann och ansvarsfull framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig massor efter min ban. Först och främst har jag fattat hur viktigt det är att alltid dubbelkolla mina inställningar/(filer om jag har blood fx eller nån typ av tredjepartsmjukvaror) innan jag börjar spela, speciellt på servrar med speciella regler. Att ha koll på vad som är aktiverat och vad som inte är det är jätteviktigt för att undvika liknande situationer i framtiden. Om jag är osäker på något, vet jag nu att det är smartare att fråga en mod eller läsa igenom reglerna igen för att vara helt säker. Att ta sig tid att förstå reglerna och vara redo att be om hjälp när det behövs är viktiga lärdomar som jag har tagit till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka