Accepterad Priceyy | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Priceyy

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079725966

Ditt Hex-ID: 110000142b99b8e

Vad är din discord tagg? Priceyy#3102

Vem var det som bannade dig? OVve

Bild på banmeddelande: image (46).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev lite fel från min sida men fattar hur staffsen ska se på det och det är deras jobb, så jag gick in i sjukan och skulle gå till perDå det blev lite fel från min sida men förstår deras perspektiv, då jag kom in i sjukhuset och skulle gå till en kille (jag va inne i sjukan) och när jag väl skulle gå till han så missklickar jag så jag råka slå han, det va inte menigen att slå han då det va missklick, och han slog min vän förut då man ser att jag sog det i klippet men det va fortfarande inte menigen att slå han. Efter jag råkade slå till han lite så slår han mig och jag lyckas få ner han, han e copar (vilket man ser på klippet) och slår ner mig och sedan så va rt det slut, det va inte värsta grejen i sig, men så ni förstår från min sida. Jag kommer självklart att tänka på dett i framtiden och tänka ifall han slår mig ska jag inte slå tillbaka eftersom att det såg lite lallit ut på sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in i sjukan och skulle gå till en person, det blev lite fel från min sida men förstår deras perspektiv, men det som hände va att jag gick in i sjukhuset och ser att min vän blir slagen av en kille, jag bryr mig inte så för jag va afk i 3 sekunder, sen går till han för prata med han och när jag gick till han så råkar jag missklicka och slå han vliket inte va menigen. Sen slår han mig och jag lyckas få ner han och han e copar för att slå ner mig och sen gick jag. Jag kommer tänka på detta och vill att ni ska veta att jag kan detta, men jag kommer att inte slå någon i sjukan igen då det kan se lallit ut, kommer även säga till mina vänner att skriva "t.ex" report osv för att få bort riktiga lallare som bara sitter och lallar. Jag kommer verkligen inte göra om detta och kommer absolut tänka på det så det inte ska se igen från mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite felaktig men förstår 100% från deras sida och kommer inte ske igen, men det förstår hur dem reagerar om något sånt sker. Vilket absolut inte kommer ske igen och kommer dela med mig av det här till mina vänner så dem inte heller gör det samma.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att låta han bli bannad för det och inte båda då jag inte gjorde något tekniskt sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och det kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja man få ha tålamod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka