Nekad Priceyy | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Priceyy

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079725966

Ditt Hex-ID: 110000142b99b8e

Vad är din discord tagg? Priceyy#0001

Vem var det som bannade dig? Lukas (medlem ansvarig)

Hur lång tid var din ban? 6dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (31).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag spawnmenu till mitt gäng hus när bilarna vi skulle ta blev dvade när vi skulle kolla runt området.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att GZ StreetZ och West Coast (jag är med Gz StreetZ) Det som hände va att vi skulle storma ett gäng med West Coast, vi skulle göra ett bra scenario och visa dem varför vi va vär, Det som sker är att två stycken med AK-47 skulle gå på ett tak lite bakom oss., och vi andra skulle vara där nere och prata med det andra gänget. Så det som händer där efter är att dem två som va på taket hoppar ner efter en stund och säger "DEM SKJUTER DEM SKJUTER KOM!" Vi allihopa börjar röra oss jag och en av dem med AK-47 skulle gå ditt där dem skjöt och skjuta dem, vi går ditt och vi va skit många bilar, n¨några bilar går till sitt gänghus och vi är kvar för att kolla området så¨allting är säkert Vi går tillbaka då vi har kollat runt och det verkar vara lugnt. Vi rör oss tillbaka till där vi va och skulle hämta bilar, vi ser då att "alla bilarna" är borta, då det bara va jag o han kvar och bilar fanns innan vi gick och ingen va där. Då tror jag och han att dem bilarna har blivit dvade och väljer då att göra spawnmenu arbetsplatsen (rpar på bussen) och efter det så kör jag och blir bannad. Jag kommer verkligen att tänka på detta i framtiden då jag tänkte just där va att staffsen hade "dvat" dem där bilarna och därför tog vi spawnmenu. Hade verkligen velat få en till chans för att kunna bevisa att jag etäntligen kan detta och är väldigt bra på rpa, men som sagt i detta tillfället va de så att någon hade dvat bilarna och därför valde att ta spawn menu, Men jag kommer absolut inte göra om det och vet nu konsikvenserna men att det just blev lite fel då någon dvade bilarna, så vi va tvungen att ta spawwn menu. Jag skulle annars aldrig göra det eller ha ens tanken på det för att jag kan rpa mig fram till något, och vet hur man gör det och är inte så lat, men som sagt i detta fallet så va det lite skumt då vi skulle göra ett scenario och alla bilar bara dvas och försvinner när vi väl ska göra scenariot och det va därför vi tog spawn menu för att kunna ta till baka bilarna och göra scenariot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag nog nästan säga då det inte va så att vi skulle ta spawnmenu om inte någon dvade bilarna som sagt, och jag ska verkligen tänka på det i framtiden och säga det till mina kompisar för att dela med mig av det att det inte är rätt att göra så och att det kan leda till konsikvenser, men i detta fallet så dvade något bilarna och vi tog spawnmenu för att kunna göra scenariot och få tillbaka båra bilar som vi hade, jag förstår inte varför någon dvade dem men jag hade velat järna få en chans då jag kan verkligen visa det, men om jag ska visa det så måste jag bli unbanad, och jag kommer verkligen säga till mina vänner att det inte är rätt att göra det och jag kommer dela med mig om det eftersom att egentligen så är det inte rätt men i detta fallet så dvade någon bilarna så vi va tvungen att ta spwanmenu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet faktiskt inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta spwanmenu, men som sagt i detta fallet så va det lite kontsigt då någon hade dvat bilarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och kommer verkligen ta lärdom och dela med mig det till mina vänner, men i detta fallet så va det lite skumt då någon hade dvat bilarna vi skulle tagit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja man få ha tålamod

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta spwanmenu, men som sagt i detta fallet så va det lite kontsigt då någon hade dvat bilarna.
Inte ta spwanmenu, men som sagt i detta fallet så va det lite kontsigt då någon hade dvat bilarna. Men jag kommer absolut inte göra om det igen och komemr dela med mig av det och jag kommer verkligen tänka på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka