Nekad presto | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

presto

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nahom

Vad är ditt discord namn? aspect5736

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: presto gonzalez 00-01-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön,trevlig,bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Presto Gonzalez kommer att börja sin resa med målet att bygga upp sin inkomst på egen hand. Han har stora drömmar, men ganska snabbt inser han att vägen dit är tuffare än han först trott. Under en period blir han nedstämd och känner sig osäker på om han verkligen kommer kunna nå sitt mål. Men efter att ha tänkt igenom sin situation och vad han vill med livet, når han en vändpunkt. Han bestämmer sig för att inte ge upp – oavsett hur svårt det blir. Från och med den stunden är han fast besluten att göra allt som krävs för att bli miljonär, oavsett vilka hinder han möter på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet av rollspel på olika RP-servrar, till exempel Förorten och GTA World. Mitt sätt att rollspela är bra, och jag har bra koll på hur spelet fungerar och vad som gäller. Det här är inget nytt för mig. Jag har aldrig fått någon varning eller blivit avstängd. Jag valde själv att sluta spela på de tidigare servrarna eftersom jag började tappa intresset, inte på grund av några problem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid försöker vinna eller komma undan i varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? No RDM, No VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ,

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka