Accepterad Preddan | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Preddan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ipraed/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Preddan#6313

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 1993

Berätta om din karaktär. Tony Alm är en helt vanlig Svensson på utsidan men är plågad av sitt förflutna. I hans förflutna har han tidigare haft problem med psykisk ohälsa. Detta har tydligt satt sina spår. Då Tony alltid försöker vara laglydig och en god medborgare och tillföra något till samhället så slits han mellan sina egna och samhällets ideal av att vara en god medborgare samtidigt som att han försöker förtrycka de uppmaningar han får från sitt mörka inre som han uppmanar honom till att bryta alla regler och få andra att känna samma smärta som han själv har känt. Tony kämpar dagligen med att trycka ner dessa känslor eftersom han vet att dessa tankar inte gynnar hans största dröm vilket är att bli polis och rädda andra från att känna maktlösheten som han själv känt. Tony är lite av en bitter och pessimistisk person som har flyttat till stan för att försöka få en nystart och glömma sitt förflutna och försöka se sig själv som en mer positiv och social person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill tillföra roliga scenarier och utveckla min RP. Som medlem finns mycket större möjligheter att ta del av vad servern har att erbjuda än vad jag har sett på andra servrar jag har tittat på tidigare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett mina andra streamvänner som suttit och spelat och det verkar som en bra server där det kan bli en hel del roliga scenarier och utvecklande av RP.

Hur hittade du Unive? Via XRay89 samt Cosmo_bt som rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna tillföra bra och roliga scenarier samt att utveckla min egna RP. Kommer även att streama då jag är twitchpartner på twitch.tv/ipraed. Där av ett lite dubbelt mål med karaktären eftersom att jag försöker utveckla en story för mina tittare där det kan gå hur som och sen när valet väl gjorts så gå in för den biten till 100%.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att försöka upprätthålla Tony's psyke och ta sig mot sina mål att bli en god medborgare (så småningom blåljuspersonal eller kriminell beroende på hur diverse scenarier utspelar sig i början), däremot kan saker och ting gå fel och beroende på vilka scenarier som uppstår så kan Tony även släppa tyglarna på de känslor som återstår från sitt förflutna och gå mot en kriminell bana.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka