Nekad Preddan | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Preddan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Preddan#6313

Hur gammal är du? 27

Hur många timmar har du på Fivem? 50h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Falck eftersom de dagarna jag har arbetat för Falck så är min erfarenhet rätt så dålig eftersom det är oorganiserat och få tillgängliga som arbetar vilket gör att de är hög omsättning på personal. Eftersom jag är lite äldre är jag säker på att mina arbetslivserfarenheter kan hjälpa till att höja RP:n för de som vill arbeta för Falck och organisera arbetet på så sätt att de faktiskt finns personal tillgänglig och framförallt bärgare som de har varit hög brist på. Har även hög tro på mig själv att höja min RP och andras genom att få det att känns mer trovärdigt och mer seriöst än vad de har varit de senaste med exempelvis "utbildningsdagar" "upplärning" istället för fina små "fusklappar" som gör att de blir ett litet avbrott i RP:n och upplevelsen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Utöver de arbetet som utförts sedan Tony kom till Unive och blev anställd på Flack så har han även en hobby och intresse där han renoverat bilar på sin fritid eftersom de va en av de få grejerna som fick honom att glömma bort sin olyckliga tillvaro.

Berskiv din karaktär? Tony är nyinflyttad till Unive City och har varit anställd på Falck sedan första dagen han fick sitt medborgarskap. Tony flyttad till Unive City eftersom han har tidigare haft problem med psykisk ohälsa och hade en skadlig attityd som höll på honom att fall in mot de kriminella banorna. Även om han har lite tendenser som han försöker vända mot mer positiva vanor anstränger han sig för att hålla en bra positiv attityd för att kunna göra så mycket samhällsnytta som möjligt. Tony är därför lite av en arbetsnarkoman och försöker arbeta så mycket som möjligt även om han ibland tar lite tid av för att köpa och sälja lite bilar och umgås med de vänner han har skaffat sig i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 10 timmar per dag. Majoriteten kommer att streamas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka