Accepterad Prapor Popov | Whitelist ansökning [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gravve

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fragge90/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Gravve#9432

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 1990

Berätta om din karaktär. Prapor Popov 30år uppväxt i sverige och pratar flytande svenska. Men hans föräldrar är från Ryssland, han kan inte många ord på ryska förutom dumheter typ. Han är en väldigt skämtsam och komisk lite prick som också självklart drömmer om att köra runt i en dyr bil och ha mycket pengar. Men vägen dit är lång och Prapor är redo att jobba hårt för att nå sina mål.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer förhoppningsvis bidra med mycket skratt och lite mer fördjupad rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja varför just jag? Jag har ett antal 1000 timmar inom rp i olika spel. Det började redan i arma 3 sen har det gått vidare till gta. Jag är 30 år så jag är inte ute efter att leka av mig eller likande. Jag är ute efter en bra rp upplevelse igen nu när det va 2 år sedan senast. Tänkte med tanke på covid och allt så är det bättre att man träffa nya folk på andra vis ;)

Hur hittade du Multistaden? FiveM , och det som fick mig att fastna är att det verkar som att det är lagt energi engagemang på denna server med bra hemsida osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga och spännande scenarion med andra spelare på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inge rp för tillfället med är sugen på att komma in i det igen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka