Nekad Praktischhhh | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Praktischhhh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? praktisch1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Eriksson, han älskar bilar. Hela tiden tänker han på bilar, han har alltid älskat bilar.
När han var mindre hade Adam och hans pappa en bil som var sönder redan när de köpte den.
Adam och hans pappa lagade den, det tog väldigt många dagar. När han blev 15 blev han väldigt glad, han tog mopedkortet och fick en moped av sin pappa. Nu vet adam exakt hur man fixar med mopeder och löser fel.
En dag när adam var 16 och körde sin moped till ica för att handla snacks till kvällen kom det 2 maskerade killar med vapen. Adam skakade, han var livrädd.
Han gjorde som de sa och de rånade ica.

Hela Adams uppväxt har han älskat att vara med vänner och mecka med bilar och mopeder.
Han är 28 år gammal och söker en bra stad att leva i. Han är väldigt glad, uppmärksam, hjälper alltid sina vänner med allt. Han vill just flytta in i denna staden för att han har många kompisar i denna staden som han kommer att vara med. Han vill ha så roligt
det bara går med sina vänner, han kommer hänga med de konstant och de kmr göra massor med roliga saker i staden unive. Hans drömjobb är mekonomen, han kommer att laga bilar och tjäna pengar.

Tillslut när han tjänat ihop ganska mycket pengar kommer han att köpa en snygg bil och så kommer Adam att fixa om den, ändra färg, fälgar, trimma och massor mer saker.Han kommer mest att vara med sina vänner men när han inte är det spenderar han sin tid på piren och lär känna nya folk och kolla på snygga bilar.
En gång när han bodde i en annan stad fick han råd med en gammal bil.
Adam tyckte den var väldigt snygg men trasig, adam körde in bilen i hans garage och han lagade den och fixade om den helt. Massor med nya uppgraderingar. Färg, fälgar m.m.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med riktigt seriös rp och riktigt bra och roliga, vältänkta scenarion.
Jag har kört på massor med servrar tidigare men slutat för att de är för många lallare, jag söker just till unive för mina kompisar säger att det är den bästa och roligaste servern att spela på och att jag inte kommer att ångra att bli medlem här.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska spela så att man själv ska ha kul. Det menas att man gör ett bra scenario som slutar med att en själv och motpartnen tycker att svenariot blir roligt och bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag förstår precis vad de betyder och menar. Rdm betyder att man dödar någon utan anledning, vdm är när man använder sin bil som ett vapen/kör på massor med folk på t.ex. piren utan anledning, sunt förnuft är den viktigaste regeln enligt mig man ska alltid tänka logiskt. Kan man värkligen göra så här irl?, så kan man tänka varje gång man ska göra något och man inte vet om det är regelbrott eller inte. Fearrp ens karaktär ska vara rädd och vill inte dö/ t.ex. om jag blir kidnappad ska min karaktär värka jätterädd och inte vill dö. NLR det är new life rule vilket som betyder att man kommer ihåg det som hänt innan man dog. Powergaming, t.ex. man krockar med sin bil fast drar därifrån ochlåtsas som ingenting hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka