Accepterad Praise_T_Lord | Whitelist ansökning [Lunify] [Colo

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dio Brando

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152330221

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Dio Brando#2654

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Stefan Karlsson är en förvirrad man som nyligen har flyttat till storstaden. Född den 23:e november, 1993, är han vid 27 års ålder. Stefan var född och uppväxt i ett ensamt sällskap i Västerviks förort med hans föräldrar och tråkiga grannar. Hans familj och släkt bestod generellt av akademiker och begåvade, vilket ofta bidrog till minskad kontakt och grov missämja. Kusinerna träffade aldrig på, och Stefans föräldrar var mer intresserade i att "skriva mer böcker" eller "studera" på fritiden. Tack vare detta har Stefan inte haft en "normal" ungdom som präglas av massiva vänskaper och är därför mestadels en ensam varg utanför packet.

Stefan var väldigt deprimerad över hans "tydliga" framtid, men försökte ändå sträva efter att stå ut. Han visste att livet inte bara var att sitta hemma. Senast vid 27 års åldern fick han en plötslig explosion av de dolda tankarna som smygandes byggdes på under åren och valde att ta ett stort kliv utanför hans komfortzon. Ändå om familjen var grovt emot, sa han adjö och flyttade med hans sparpengar i banken till storstaden och hoppas att påbörja ett nytt liv, eller snarare hans egna liv. Det problemet han måste lösa nu är att kunna samla nog med nya erfarenheter för att överleva och inte se dum ut.

Stefan har aldrig haft möjligheten att uttrycka sig med andra människor på det sättet man kan anse vara vanligt. Hans personlighet är i grund förtryckande och icke-känslomässigt, men med tiden hoppas han att kunna ändra på det. Han har alltid siktat på att lösa uppgifter själv, men nu när han försöker ta initiativ i storstaden så blir han väldigt förvirrad och kan framstås vara en "komplett idiot". Ibland när han försöker imitera andra så gör han bara narr av sig själv.
Stefan går ofta runt i staden i jakt på nya erfarenheter som jobb, klädstil, äventyr o.s.v. Han är intresserad i att delvis träna, men även bara ta fina promenader/rundtur. Han försöker för tillfället bara växa som en människa

Nu när Stefan försöker starta ett nytt liv, så är han arbetslös i den nya staden, men siktar på vilket arbete som finns. Då båda av hans föräldrar var inom sjukvårds-branschen, så lutar han måttligt mot det hållet som mål.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt mogen människa med bra kunskaper om hur man ska bete sig samt att vara innovativ. Jag är ny till fivem, men har spelat RP i andra spel under lång tid samt haft koll på olika former av rp (ex. fivem) i sociala medier. Jag är inte någon som försöker latcha runt eller ha roligt då någon annan lider; utan en som genuint söker till att ge och bidra till en äkta RP-upplevelse. Jag tycker att det äntligen kan finnas hos Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har gått runt och letat i ett bra tag för "den" servern som faktiskt representerar RP. När jag gick in och spelade på servern så var det en direkt uppenbarelse att jag ville stanna kvar. Servern ger många möjligheter, samt är väldigt aktiv och innehåller kompetenta människor (staff och spelare). Jag vill gärna vara med denna storhet, samt bidra till den. Jag vet att min förmåga kan höjas enormt med er.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive genom fivem samt webbläsaren

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag siktar på ett rp där alla genuint kan överföra deras beteende i det verkliga till servern/spelet, ifall de var deras karaktärer. Jag vill att alla ska kunna hitta en plats där man har roligt och nöje, samtidigt som regler och rp-etik följs. Det ska helt enkelt kunna kännas som en verklig, magnifik upplevelse för alla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Spelar bara på Unive och så ska det vara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka