Accepterad Prästost92 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prästost92

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Prästost92

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198053292853/

Vad är ditt discord namn? Prästost#1302

Vad är ditt Hex-ID? 1100001058b7b35 (Hex)

Hur gammal är du? 21+

Berätta om din karaktär. Alexa Persson är 30 år gammal och har jobbat som ambulansförare i många år efter sin far som jobbade inom samma yrke. Efter det så började hon jobba inom polisen för att utöka sin erfarenhet efter 2 år polisutbildningen var klar. Hon är en glad och skratt full kvinna som har alltid ett leende på läpparna förutom när hon ser någon blir behandlad på fel sätt. Har alltid varit laglydig och skulle aldrig göra någon illa. Hon jobbar hellre än att vara ledig, när hon blir tvungen att vara ledig så är hon mest och tränar eller åker ut på landet och ser sig omkring. Har alltid varit en djurvän, men grisar är något hon är riktigt rädd för då hon blev attackerad av en när hon var 7 år gammal. Hon har alltid lätt att lära känna människor och kan också anpassa sig efter en situation. Men efter skottet i bakhuvudet så har detta förstört Alexa ganska mycket, minnesluckor och personlighets ändringar. Hon vill ut och arbete och försöka få tillbaka sina minnen och jobba som polis igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska få whitelist? Jag är inte någon mer än alla andra. Men jag skulle säga att jag är vuxen, älskar att utveckla mig själv och mitt RP. Ger alltid hela mitt hjärta in i all min RP. Vill få andra att utveckla sin RP igenom min egna. Jag är alltid ärlig, även om den är elak. MEN frågar man inte rätt fråga så får man inte det svaret man letar efter.

Hur många timmar har du på FiveM? 1946

Godkänd!

Hej!
Du är nu ”whitelistad” på Multistaden RP ;)

Senast ändrad:
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka