- Meddelanden
- 108
- Reaction score
- 6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082030668/
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto
Vad är ditt discord namn? TAemotJESUS#6666
Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Gustav Olof. Han har varit med i alla yrken. Han är duktig inom nästan allt och självlärd. På sistone så har Gustav kommit in i det kriminella. Han gick med ett gäng. Han lever där nu. Han är från ungern och är invandrare. Han är 19 år och har bott i Sverige i 5 år. Han har flera bilar och är väldigt rik. Han har en familj som består av:
Pappa: Lars Olof
Bonus mamma: Ebba Sundberg
Syster: Isa Eriksson
Han är väldigt snäll och sånt. Men han har blivit beroende av droger och alkohol.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en av de bästa RP:arna i Multistaden
Jag har även varit WL sen juni. Jag har varit en stor del av Multistaden och alla folk här. Jag är duktig inom RP för jag har lärt mig mycket. Jag ska igentligen från början ha min WL då jag blev felaktigt bannad. Men han som bannade (nämner inga namn) Han vägrade ge mig tillbaka alla mina roller. Så jag gör en ny.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det står ovan. Men jag vill bli det eftersom jag är felaktigt bannad och ej fick min WL tillbaka därför vill jag ha den tillbaka med en skriftlig.
Hur hittade du Multistaden? Jag grävde i mitt hjärta <3
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma tillbaka till det fina rollspelet. Jag har ett mål att få träffa fina personer och det har jag redan uppnåt <3
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto
Vad är ditt discord namn? TAemotJESUS#6666
Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Gustav Olof. Han har varit med i alla yrken. Han är duktig inom nästan allt och självlärd. På sistone så har Gustav kommit in i det kriminella. Han gick med ett gäng. Han lever där nu. Han är från ungern och är invandrare. Han är 19 år och har bott i Sverige i 5 år. Han har flera bilar och är väldigt rik. Han har en familj som består av:
Pappa: Lars Olof
Bonus mamma: Ebba Sundberg
Syster: Isa Eriksson
Han är väldigt snäll och sånt. Men han har blivit beroende av droger och alkohol.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en av de bästa RP:arna i Multistaden
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det står ovan. Men jag vill bli det eftersom jag är felaktigt bannad och ej fick min WL tillbaka därför vill jag ha den tillbaka med en skriftlig.
Hur hittade du Multistaden? Jag grävde i mitt hjärta <3
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma tillbaka till det fina rollspelet. Jag har ett mål att få träffa fina personer och det har jag redan uppnåt <3
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej