Prästen | Ansökan till Support[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Prästen

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad heter du på discord? Prästen#6666

Ange ditt födelsedatum 19 December 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Mån: 15-01
Tis: 15-01
Ons: 15-01
tors: 15-01
Fre: 15-03
lör: 10-03
Sön: 10-23

Berätta om dig själv Jag heter Otto och är 13, jag gillar att cykla och RPa. Jag har RPat i ungefär 3 år och är väldigt duktig på det. Men jag har känt att jag vill testa något nytt än att jobba, jag har alltid varit bra på att på något sätt bestämma saker, jag har varit chef i multistaden och alla säger att jag hanterar chef rollen bra. Därför är jag duktig med att bestämma det och göra det jämnsidigt. Jag har lite erfarenheter av commandon eftersom jag har varit mod på en annan server. Jag är väldigt nyfiken på grejer och löser alltid problem på bästa sätten. Jag har varit välkänd som prästen i multistaden, prästen rollen har gjort mig som en bättre person och undvikit dumheter och instället få folk att skratta och ha roligt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa de fina medlemmar i Multistaden, om de behöver hjälp med tekniska saker så kommer jag ALLTID sitta i en support och om jag är ledig dra de in direkt. Jag kommer vara aktiv och kolla i spelet också vad folk gör och hur de gör saker, så de ej bryter mot regler. Jag ser även till så alla medlemmar i discorden känner sig trygga, och kollar så det ej uppstår ett tjafs eller hot i discord kanaler.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ett halvt år.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support, just för att jag vill ta en paus från RPandet och fokusera på mer arbete inom staff. Jag gillar att lösa problem och får det rättvist. Därför tycker jag att jag passar perfekt. Jag vill även bli support för att jag sett att det är för få support kandidater just nu.
Jag kan också alla regler i huvudet som gör att det är mer effektivt att bedöma saker snabbt.
t.ex
VDM: att man kör över en person utan gilltigt scenario
RDM: Att man skjutar/dödar en person som ej är med i något scenario som gör att man får skjuta.
POWERGAMING: När man t.ex krockar i ett träd sedan bara kör vidare, alltså ingen RP på skader eller smärta.
Combat logg: När man lämnar spelet utan att det krashade i ett scenario, det leder även till Blacklist!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Det kan vara genom att t.ex skriva och hålla kontakten med folk i discorden. Lyssna på vad de säger, inte bara avbryta de direkt och säga att de har fel. Utan lyssna på deras version men fortfarande vara strikt. Om det är en ban så får man göra en överklagan. Jag kollar även aktivt på folk som spelar, så att de uppför sig och följer reglerna.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit en mod på en server innan, minns ej vad den heter. Men den var väldgt känd. Jag var på den innan jag hittade multistaden. Jag kan även de flesta staff commands.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det betyder följande:
/bring ID.

/goto ID.

/Sqlban steamnamn.

/tpm tpa till din waypoint.

/Sqlunban steamnamn.

/sqlsearch steamnamn.

/setjob [ID].

/tp tpa till dina cords.

/cords= då ser du dina cords vart du är osv.

/car frogger= spawn in t.ex.

/spec id eller steamnamn.

/noclip det gör så du kan flyga runt.

/DV du sitter i bilen och tar bort fordonet.

/freeze du fryser en person så personen inte kan röra sig.

/slay /ID gör så du dödar personen.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt att lära mig saker, jag tar även konstruktiv kritik från er större staffs på en positiv nivå, Som påverkar min presstanda och bara gör så att jag blir bättre på saker. Jag ser det även som en möjlighet att förbättra sig på.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej det gör jag ej, Multistaden för alla servrar och skolan!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har inga diagnoser och bara att det skulle varit väldigt roligt att få vara med er staffs!

Senast ändrad:
Asså du Bumpar efter varje 20 minut och det får man inte så säger om den inte blir godkänd så kan det var det.

Men en +rep från mig för det var en bra ansökan

Asså du Bumpar efter varje 20 minut och det får man inte så säger om den inte blir godkänd så kan det var det.

Men en +rep från mig för det var en bra ansökan
Man får visst göra det?! Men tack!

Tillbaka