Vidare till intervju ppmanxd | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ppmanxd

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah svensson

Vad är ditt discord namn? ppmanxd1160

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bombardino crocodildo 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bra och amazing

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bombardino Crocodildo har vuxit upp i en trygg familj där hans pappa arbetar som polis. Sedan han var liten har han sett upp till sin pappa och tyckt att han är en riktig hjälte. Hans pappa hjälper människor varje dag, skyddar samhället och ser till att invånarna känner sig trygga. Därför har Bombardino alltid drömt om att bli polis när han blir äldre. Under sin uppväxt har Bombardino lärt sig att vara modig, hjälpsam och att alltid stå upp för det som är rätt. Han tycker om att hjälpa andra människor och vill göra skillnad i samhället. När han ser sin pappa arbeta blir han ännu mer motiverad att följa samma väg i livet. I framtiden vill Bombardino Crocodildo bli polis för att gå i sin pappas fotspår. Han vill hjälpa människor i nöd, skydda sin stad och bekämpa brottslighet. Hans mål är att göra staden säkrare och tryggare för alla som bor där. Han hoppas också kunna bli en hjälte för andra människor, precis som hans pappa har varit en hjälte för honom. Genom sitt arbete vill han bidra till ett bättre samhä

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa roliga, seriösa och realistiska scenarion för andra spelare. Jag är respektfull mot reglerna och försöker alltid ge alla en bra rollspelsupplevelse. Min karaktär, Bombardino Crocodildo, har tydliga mål och en intressant bakgrund, vilket kan skapa spännande händelser och utveckling i RP.

Jag tycker om att samarbeta med andra spelare, utveckla min karaktär över tid och bidra till en positiv stämning på servern. Jag vill inte bara fokusera på min egen karaktär utan också hjälpa till att göra RP roligare och mer levande för alla andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv. Man låter scenariot utvecklas naturligt och fokuserar på att skapa bra och roligt RP för alla inblandade, även om ens egen karaktär förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej faktist inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ferrp att man ska vara rädd om någon hotar dig med "föremål / vapen" random död match ( att man dödar någon utan anledning då blir de dålig match och rp) bil döds match ( samma som den förra fast man använder sin bil som en raket och kör över folk

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ja vill bara spela

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka