Vidare till intervju ppmanxd | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ppmanxd

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah svensson

Vad är ditt discord namn? ppmanxd1160

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bombardino crocodildo 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bra och amazing

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bombardino Crocodildo har vuxit upp i en trygg familj där hans pappa arbetar som polis. Sedan han var liten har han sett upp till sin pappa och tyckt att han är en riktig hjälte. Hans pappa hjälper människor varje dag, skyddar samhället och ser till att invånarna känner sig trygga. Därför har Bombardino alltid drömt om att bli polis när han blir äldre. Under sin uppväxt har Bombardino lärt sig att vara modig, hjälpsam och att alltid stå upp för det som är rätt. Han tycker om att hjälpa andra människor och vill göra skillnad i samhället. När han ser sin pappa arbeta blir han ännu mer motiverad att följa samma väg i livet. I framtiden vill Bombardino Crocodildo bli polis för att gå i sin pappas fotspår. Han vill hjälpa människor i nöd, skydda sin stad och bekämpa brottslighet. Hans mål är att göra staden säkrare och tryggare för alla som bor där. Han hoppas också kunna bli en hjälte för andra människor, precis som hans pappa har varit en hjälte för honom. Genom sitt arbete vill han bidra till ett bättre samhä

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa roliga, seriösa och realistiska scenarion för andra spelare. Jag är respektfull mot reglerna och försöker alltid ge alla en bra rollspelsupplevelse. Min karaktär, Bombardino Crocodildo, har tydliga mål och en intressant bakgrund, vilket kan skapa spännande händelser och utveckling i RP.