Nekad Poxi21 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poxi21

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elias

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. klang uppväxt i gettot, men han har haft ett jobbigt liv han pappa vad knarkare när han vad liten och hans mamma drack alkohol, Han har alltid blivit mobbad och hatad då han och hans familj va fattig när han var liten men nu är det inte så längre. Pappa och morsan dog när han var 15 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? när jag rpar gör jag det på ett bra sätt som följer regler och jag håller mig alltid till regler och är snäll mot community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara både kul för båda 2 oavsätt om man förlorar eller inte ibland förlorar man och ibland vinner man, man måste tänka på bådas parti.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm eller Vehicle Death Match är förbjudet när du dödar någon med din bil. rdm eller Random Death Match är förbjudet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att du har med alla dessa punkter - [Skriv namn, efternamn, ålder, bakgrund, känslor, intressen som din karaktär har]

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka