Nekad POWPATRULL | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? POWPATRULL#3782

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle supra och e 22 år hans favorit mat är sushi och pizza samt friterat han älskar bilar och bilhandel och har en snäll utsida han e väldigt noggrann med de han gör han e kriminell insida (ska bli Krim efter medlem) och gillar tennis och fotboll han har en svår bakgrund som han står vid och kan ej ändra den han har F i alla betyg inget körkort men han ger ej upp han tjänar pengar han vågar ta ansvar han vågar skjuta han vågar han vägrar förlora sitt liv han kämpar och gör allt som behövs för små detaljer Kalle har inga föräldrar hans pappa va Kriminell och dog i skottlossningen i Vårby hans mamma tog själv mord och Kalle har självt uppväxt i grove street han har ett liv som han behåller gärna Kalle kommer från östra Sverige och nu flyttat till en stad som han ska försöka känna flera folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp social rp en bra grund läggande och lära känna folk och utveckla rpn nivån till bättre plats För jag vill kunna bidra med rpn nivå som e högre en högts har många erfarenheter då jag inte e en nybörjare har alltid haft detta intresse av unive och kommer alltid ha jag kommer bidra med social och rp så båda parterna har kul i scenario och kommer va den som har bra och social rp och vill rpa på rikigt då jag älskar denna servern mycket har många erfarenheter då jag kört på denna servern förut och kan mycket om rp då jag har kört på denna server i 1 år förut och vill gärna bli medlem igen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna har lika roligt under scenario att man inte ska alltid behöva vinna för att de ska va kul utan de kan va kul att förlora också för att göra det roligt för motpartnen

Hur hittade du Unive? yt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka