Accepterad POWPATRULL | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218014025/edit?welcomed=1

Ditt Hex-ID: 11000015a2cc14b eller 11000014af7b749

Vad är din discord tagg? Jokern#3782

Vem var det som bannade dig? Doughen

Bild på banmeddelande: 24402-c13ff57a004d8272b669bc84faf4dd92.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde flee4 men brukar alltid göra det och ser inte det direkt som en fördel. Jag som karaktären använder den gångstilen alltid för att jag tycker den e cool inget menat med fördel annars vet jag ej varför den finns egentligen. Asså jag förstår ifall den används fel som tex fördel för man srpinger snabbare och det vet jag men jag gillar den också inte bara för man springer snabbare och jag har slutat springa med den nu efter min ban. För visst kan man använda den som han säger men inte vid scenarion som slagsmål osv för att ge fördel det fattar jag och det var dumt av mig att jag inte tänkte på det men ska tänka på det nästa gång det lova rjag. Men menar jag vill fortfarnde kunna spela men vet osv också att det är dumt och att jag inte ska springa så fattar inte det borde änddå ifal jag ändå rpat ngt år ändå bör veta men de tänkte jag aldig på dirket men nu fattar jag osv och jag lär mig alltid efter mina bans för vet vad jag gjorde fel och det var ej mening men det ska inte ske igen de lovar jag. Samt varför jag tror dom bannar mig också skulle jag säga för ja ni vet använda den springstilen den ger ju snabbare fördel och gör så man vinner mera scenarion enklare osv som absolut inte var tänkt eller ngt jag ville från början som jag ändå bört tänkt på. MEn lovar detr ska inte ske igen då jag verkligen försöker att inte bli bannad och sänka min ban nivå men ibland blir man lite vilse genom små saker eler vad man säger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var slagsmål längre ner vid piren och jag sprang med flee4 som alltid jag brukar göra för jag gillar den och menar inte det som en fördel utan en cool stil. Jag slogs mot dom och sen sprang iväg och då följde dom efter men då var jag snabbare en dom tydkligen för gång stilen. Men annars var de inte meningen att använda den stilen. Kortfattat så var det fiender enligt oss då dom har slagits mot oss och hotat mig så ser dom och slår 2 av dom som slår mig och dom börja springa sen dom visste jag var beväpnad och inte ville dom väl och sprang efter dom och slog ner dom mer och mer men dom kunde inte slå mig så enkelt för jag sprang då med flee4 som inte jag tänkte på. Där vid piren sen sprang jag upp i en trappa vid piren sen blev jag bannad trodde först blev sv bannad eller kickad för slogs på piren. men det va för jag använde flee4. Jag blev ju bannad för det att jag slogs och så var de kanske lite lalligt på båda sidorna av slagsmålet och lite att jag sprang med stilen för att komma ikapp dom osv men det vet jag att det inte var med mening att det skulle hända ocg vara så min tanke var att jag gillar gång stilen för den är svin cool och najs allmänt skön gång stil menar dom flesta använder olika gång stilar på grunud av sina karaktärer och efter sina karaktärer. Det var däräför ja använde den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså 4 dagar för att jag sprang på ett annat sätt kanske var lite felaktig enligt mig. Enligt mig skulle jag tycka det var ett support samtal, kick, eller en sv ban. För att pånminna mig då jag inte hade någon aning om detta med gång stilarna. SÅ kanse lite felaktg skulle tycka de t skulle vara enklare med support osv ist för direkt lång ban. enklare med support samtal osv sen ban så jag iaf förstår och inser direkt vad jag gjorde för fel men annars enligt er staff är den väl för det mesta dels rätt och vet att botten bannar efter sin färg och ban nivå.
Ja det var väl såfall en bra och rätt ban men de lite sådär enligt mig men annars fattarjag ju staffsen sida också och får tänka på det nästa gång också det såg ju annorlunda för staffsen sida och på ett annat sätt för min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för små saker Tex powergaming en gång krocka jag mer bilen men rpa ej de va ganska länge sen typ halv år men då fick jag ban och lärt mig efter det Sen också har jag blivit bannad för en Abuse för Länge sen när man använder sig av emote vid slagsmål samt combat logging de har jag gjort för jätte länge sen detta kommer låta töntigt vet men ngn rikta vapen eller polisen sa till på skarpen blev jag skit rädd irl och då combat logga jag svban har de också varit att tex lall eller copbait men ej så grova sen också denna bannen såklart har också blivit bannad för jag tog en bil förut en polis bil men jag tyckte det var större scenario då. Samt ett bankrån som gick fel allt var bara dåligt med det. Jag har blivit bannad för c logg 2-3 gånger för länge sen också samt många sv banns som lallare men min karaktär låter ocg hkläder sig på vssa sätt som är hans personlighet men änåd blivit bannad samt för röst efter karaktär trodde jag min voicemod var igång men det var fel mijrofon inkopplad i gta 5 settings så det lät ljust och inte med röst förvrängare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte veta om detta än men skulle det va enklare med kick / support enligt mig för att förstå detta enklare och sen kanske jag kunde tänkt mer på att det blir mer fördel så jag ska tänka saker innan jag gör sakerna. Så det inte riskeras att bli bannad som jag blev. Men jag ska inte anbända den gån gstilen mer till scenarion och lovar att jag ska tänka på det tills nästa gång också. Jag skule tänkt och vetat från början att man ej ska springa så i scenarion och fattar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och lär mig alltid efter mina banns

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka