Accepterad POWPATRULL | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218014025/edit?welcomed=1

Ditt Hex-ID: 11000014af7b749

Vad är din discord tagg? Gargantua#3782

Vem var det som bannade dig? T4arget

Bild på banmeddelande: nedladdning.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte med 1 kompis / kollega och jag hade voice changer men jag visste inte ifall den va ig den var på men den kanske inte var tillräckligt mörk röst trodde den va de då jag låter som jag har voicechanger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte på larm med en polis bil sen så blev båda vi bannade för röst efter karaktär

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror den var fel eftersom jag har och hade voice changer på men vet ej ifall den miccen ig buggas ibland och byter till vanliga ibland strular det med miccen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit sv bannad 1 gång förut för tror de va jag åkte en bil jag var gissla sen sköt han som körde en snubbe och då bannade servervakten mig alltså fel id
ja jag har blivit bannad för små saker Tex powergaming en gång krocka jag mer bilen men rpa ej de va ganska länge sen typ halv år men då fick jag ban och lärt mig efter det Sen också har jag blivit bannad för en Abuse för
Länge sen när man använder sig av emote vid slagsmål samt combat logging de har jag gjort för jätte länge sen detta kommer låta töntigt vet men ngn rikta vapen eller polisen sa till på skarpen blev jag skit rädd irl och då combat logga jag svban har de också varit att tex lall eller copbait men ej så grova
sen också denna bannen såklart

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kunnat checka igen så den var på ska göra det i framtiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka