Nekad PowerTomaten | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flame

Icke Medlem
Meddelanden
907
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/linusros5/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Rosenqvist

Vad är ditt discord namn? LinusRO#3103

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus koenigsegg, är född i borås, Han är 20 år och har ett intresse när det gäller sjukvårdare . När Linus var 18 så sökte han in till borås Ambulans akademi och kom med i den. Han kämpade hårt med skolan när han var yngre så han hade väldigt bra betyg att komma med. Linus kom med i akademin och gjorde att för att lyckas som en sjukvårdare. Blod, svett och tårar. Tillslut efter två år så blev Linus klar med hela utbildningen och akademin så han blev en slutgiltig sjukvårdare. Han jobbade hårt i borås och efter ett halv år köpte han sin första bil. Han tog tag i sitt liv och flyttade till Multistaden, han försöker nu få jobb som en sjukvårdare här eftersom att han anser att det är väldigt många männsikor i nöd och vill alltså då hjälpa alla snabbt och smidigt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bli whitelistad för att med möjligheter kunna höja rp nivån och ha mer seriöst rpande. Jag älskar attt träffa nya människor varenda dag och få mer vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att detta är den bästa servern med kvalitet som är tydlig. Jag älskar också roleplay och när man tar grejer seröst och käna pengar som privat liv.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade server genom att ha sökt på svenska rolplay servrar, ni var längst upp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få den bästa upplevelsen om rp och att ge alla det dem behöver för att fortsätta spela på denna server!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte just nu, jag har tagit en paus och spelat warzone och rust.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka