Accepterad powerheart6 | Ban Överklagan [Torpeden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

powerheart6

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166312054/

Ditt Hex-ID: Details of STEAM_0:0:103023163

Vad är din discord tagg? DiegoX#7382

Vem var det som bannade dig? ~Torpeden

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig då hen ansåg att jag inte följt reglerna och spelade utifrån "Sunt förnuft", och detta är för att ge en lärdom samt förhindra att otillåtna beteenden sprids.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag utförde ett personrån, bad en person gå av bilen medan jag riktade pistolen mot, och slutade med att personen gick ut ur bilen och jag sökte igenom, därefter åkte vi våra skilda vägar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite av en blandning känner jag. Anledningen till att jag blev bannad var för att rånet gick till på torget. Själva problemet är ju att jag inte kan veta vart torget börjar och tar slut? Enligt min uppfattning var vi inte nära Respawn stället, och inte heller var vi vid någon butik eller några personer. Sen att det är just en "allmän" plats just för att det är det har jag väldigt svårt att veta. Särskilt när det inte avgränsas på kartan VART allmän plats tar slut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad tidigare för att jag utförde ett rån i närheten av ett sjukhus, vilket jag lärt mig min läxa av och är väldigt noga nu med att verkligen kolla att jag inte är i närheten av en allmän plats eller en butik. Nu vart det tyvärr såhär för att det är ganska svårt att avgöra vart torget tog slut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att utföra rånen så långt bort från vägarna som möjligt antar jag väl.. Antingen längre ut i mappen eller i gränder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och det är att vara väldigt väldigt försiktigt med vart jag rånar. Med detta menar jag att antingen längre ut i staden bort från allmänheten, eller i en gränd i ett avskilt område. Jag förstår såklart att ni bannar för ni vill förhindra sånt beteende och göra så att folk lär sig en läxa, och hoppas att jag med detta får er att förstå att jag lärt mig det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka