Nekad Povs | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Povs

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad heter du på discord? Povs#1205

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar 16:00/18:00 till 23:00
Helger 10/11 till 23:00 +

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1068113567305441371/1106676192985223239/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har det uppgift att säkerställa att servern fungerar smidigt och att alla spelare följer serverns regler. Servervaktens huvudsakliga uppgift är att hantera personer som bryter mot reglerna genom att kicka dem från servern. Även om de känner personen i fråga, skulle inte en servervakt tveka att vidta åtgärder om de bryter mot reglerna. Det finns tider och platser där en hög grad av lallande kan störa RP-upplevelsen för andra, så därför finns servervakter så att det kan bidra till att höja RP-nivån på servern genom att ta bort sådana störningsmoment. En servervakt ska underlätta för staffen och se till att de inte behöver lägga energi på att hantera personer som bryter mot reglerna. På så sätt kan servervakterna hjälpa till att upprätthålla en hög RP-nivå på servern.

Som servervakt upplever jag som en viktig roll att spela i att förbättra upplevelsen för alla på servern. Servervakter har ett stort ansvar att hjälpa till att upprätthålla serverns regler och skapa en trygg och rolig spelupplevelse för alla spelare.
Det är också viktigt att betona att en servervakt aldrig ska missbruka sin position genom att utnyttja sina privilegier. Om en servervakt missbrukar sin position så bryter det mot förtroendet som spelarna har och kan skada både serverns rykte och spelupplevelsen. En professionell servervakt bör alltid handla rättvist, respektera reglerna och behandla alla spelare lika.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag söker rollen som servervakt på den här servern eftersom jag brinner för att skapa en positiv och trygg spelupplevelse för alla. När alla följer serverns regler och beter sig som de ska blir RP-upplevelsen både bättre och roligare för alla inblandade. Om någon bryter mot reglerna, som till exempel genom att rdma andra, kan det förstöra hela upplevelsen för den som blir utsatt.

Jag anser att jag passar väl in som servervakt på denna server då jag har god kännedom om serverns regler och vet hur RP bör gå till. Jag har länge haft en önskan om att bli servervakt på Unive eftersom jag anser att det är en fantastiskt bra RP-server. Dock har jag tidigare tänkt att servern redan har många duktiga staff och servervakter, men nu känner jag att jag har vad som krävs för att kunna bidra till en tryggare och bättre upplevelse och skulle önska ta del av den här communityn

Det finns tyvärr en del personer på servern som inte följer reglerna och stör för andra. Många av dessa personer är icke-medlemmar, och jag vill gärna hjälpa till att se till att även de följer reglerna när jag spelar. Jag anser att personer som inte följer reglerna är jobbiga och förstör RP-upplevelsen för alla andra.

Jag spelar FiveM varje dag i cirka 6 timmar och ibland mer på helgerna, och jag är ofta online när få andra är det. Jag vill hjälpa till att göra servern tryggare och roligare än vad den redan är så att fler personer får möjlighet att upptäcka denna fantastiska RP-server. Mitt mål är att agera som en förebild för både medlemmar och icke-medlemmar, så att alla känner sig välkomna att RP:a på Unive. Jag har en förmåga att hantera stressiga situationer på ett bra sätt, och jag använder alltid en vänlig och trevlig ton när jag kommunicerar med andra spelare och behandlar alla lika.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är två negativa beteenden som kan förekomma hos en servervakt. Korruption innebär att en servervakt missbrukar sin makt och befogenheter för personlig vinning eller för att gynna vissa användare på servern på bekostnad av andra. Detta kan till exempel ske genom att servervakten ger vissa användare fördelar som inte är tillgängliga för andra, eller genom att servervakten tar emot muta eller bestickning för att utföra vissa åtgärder.

Abuse innebär att servervakten missbrukar sin makt för att skada eller trakassera andra användare på servern. Detta kan till exempel ske genom att servervakten använder sin befogenhet att kicka, banna eller stänga av en användare utan giltig anledning, eller genom att servervakten använder sin makt för att tvinga andra användare att följa sina egna regler eller åsikter.

Det är viktigt att en servervakt agerar på ett rättvist och ansvarsfullt sätt, och inte missbrukar sin makt på något sätt. En servervakt bör alltid följa serverns regler och agera på ett sätt som gynnar hela servergemenskapen.

Jag behövde göra nytt forum konto det därför det står att jag har gått med 19 april 2023 men om ni kollar discord på alla meddelande jag har skickat så kan ni se att jag har skickat 2022 meddelanden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka