Accepterad povel | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

povel

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: povel

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198891984981/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? povel#1142

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter leif öman han är 32 år gammal. han är en snäll snubbe som lever på socialbidraget, leif är intreserad av bilar men har svårt att skruva när han inte har pengar, oftast är han glad men har lite aggressionsproblem fall nått han inte gillar händer. Hans dröm jobb är att vara en mekaniker men han har inga utbildningar allt han har lärt sig om bilar är efter hans demanta farfar. Hans dröm bil är en volvo 740 , hans farfar hade en 740, vars hans stora intresse av 740 kommer ifrån. Leif är en man som försöker jobba lagligt men utan nån utbildning så har han blivit mer kriminel, inte stora brott men lite tjuvjagning är inte nytt för han. Han hatar polisen allmänt mest för det olagliga han gör tycker han e lagligt, så han kan bli lite kaxig och surig.

Varför ska just du bli whitelistad? är engagerad i rp och kommer inte nog hitta på nått jätte stort men kommer sticka ut lite från mängden. Jag kommer bidra med en väldigt rolig karaktär som bara försöker leva livet till fullo, kommer försöka ha roligt och försöka vara lite mer osynlig men samtidigt vara synlig imellan åt på servern, samtidigt som jag inte bryter mot nån regel. Har ganska bra förståelse av rp då jag har kollat jävlit mycket på youtube och spelat en hel del.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har spelat på owhitelistade servrar för att testa och tyckte de var roligt så ville testa nån med whitelist och gick in på erat forum och så att de var mycket folk i ert community, och det ser ut att vara ganska roligt folk i denna servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 13 timmar

Hur hittade du Multistaden? hittade på fivem server hittaren

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej har bara spelat på två andra servar och har inte blivit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej slutade spela för orkar inte med massa folk som inte är seriösa vilket nästan alla är på owhitelistade servrar

Senast ändrad:
ja men han hade hela kvällen/natten på sig.. han gjorde sin ansökan 16:00.

du får till 16:00 på dig att utveckla!
Flesta lägger sig ganska tidigt för att komma upp på skolan också, inte många som kan gå lägga sig sent och vakna upp till alarmet dagen efter (;

Borde bara godkänna honom och låta han utveckla mycke mer på muntliga och om han inte lyckas med det så får han nekas

Tillbaka