Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186509531/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? Pouffy#2480
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Hans Schmidt är född 1997 i Dortmund (Tyskland)
Hans är en väldigt trevlig person som hjälper alla som är i nöd och är är för det mesta glad! Hans är också väldigt intresserad av bilar. Han kör helst Tyska bilar, tillexempel som Audi, Volkswagen, Porsche och BMW.
När Hans föddes så ångrade hans mamma att hon fick barn, så några veckor efter Hans föddes flyttade mamman flera mil bort ifrån dem bodde. Pappan blev depremerad och förblev så några år medans han fick ta hand om Hans som var nyfödd. Hans blev äldre och skaffade några vänner på en fritidsgård, som han lekte med nästan varje dag... En dag tänkte pappan att han kunde ta Hans och hans kompisar på en utflykt i skogen. Men det slutade med med att pappan körde rakt in i ett träd. Pappan och Hans kompisar klarade sig inte. Den enda som klarade sig var Hans. Hans fick panik och skrek och grät , han försökte väcka sin pappa men pappan vaknade aldrig. Hans svimmade och låg där i bilen täckt av sina vänners och pappans blod. Hans vaknade upp i ett sjukhus hut där han fick ligga ett tag.
När Hans blev 18 år gammal ville han sluta skolan och börja jobba på en bilverkstad och tjäna pengar. Drömmen gick i uppfyllelse, han fick ett job lite utanför Dortmund där han bodde. Han tjänade mer och mer pengar, dessutom skaffade han nya vänner på sitt nya job! men han ville tjäna mer pengar... så han letade efter bra betalda job i världen. Tillslut hittade han några job i Sverige som han blev intresserad. Vid 20 års åldern bestämmde han sig tillslut för att flytta till Sverige.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med myckedt bra rp och hjälpa andra som är nybörjare på roleplay. Jag känner en nära vän som kör på denna servern, det skulle vara kul om jag också har medlemskap som min vän har. Om jag blir medlem så kommer rpandet bli mycket roligare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min vän som kör på Unive vissade mig denna servern så jag blev intresserad och gick med.
Hur hittade du Unive? Ja det är då min fina vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att tjäna pengar till fina bilar och ha roligt!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobba på antingen AutoExperten eller Mekonomen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? Pouffy#2480
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Hans Schmidt är född 1997 i Dortmund (Tyskland)
Hans är en väldigt trevlig person som hjälper alla som är i nöd och är är för det mesta glad! Hans är också väldigt intresserad av bilar. Han kör helst Tyska bilar, tillexempel som Audi, Volkswagen, Porsche och BMW.
När Hans föddes så ångrade hans mamma att hon fick barn, så några veckor efter Hans föddes flyttade mamman flera mil bort ifrån dem bodde. Pappan blev depremerad och förblev så några år medans han fick ta hand om Hans som var nyfödd. Hans blev äldre och skaffade några vänner på en fritidsgård, som han lekte med nästan varje dag... En dag tänkte pappan att han kunde ta Hans och hans kompisar på en utflykt i skogen. Men det slutade med med att pappan körde rakt in i ett träd. Pappan och Hans kompisar klarade sig inte. Den enda som klarade sig var Hans. Hans fick panik och skrek och grät , han försökte väcka sin pappa men pappan vaknade aldrig. Hans svimmade och låg där i bilen täckt av sina vänners och pappans blod. Hans vaknade upp i ett sjukhus hut där han fick ligga ett tag.
När Hans blev 18 år gammal ville han sluta skolan och börja jobba på en bilverkstad och tjäna pengar. Drömmen gick i uppfyllelse, han fick ett job lite utanför Dortmund där han bodde. Han tjänade mer och mer pengar, dessutom skaffade han nya vänner på sitt nya job! men han ville tjäna mer pengar... så han letade efter bra betalda job i världen. Tillslut hittade han några job i Sverige som han blev intresserad. Vid 20 års åldern bestämmde han sig tillslut för att flytta till Sverige.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med myckedt bra rp och hjälpa andra som är nybörjare på roleplay. Jag känner en nära vän som kör på denna servern, det skulle vara kul om jag också har medlemskap som min vän har. Om jag blir medlem så kommer rpandet bli mycket roligare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min vän som kör på Unive vissade mig denna servern så jag blev intresserad och gick med.
Hur hittade du Unive? Ja det är då min fina vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att tjäna pengar till fina bilar och ha roligt!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobba på antingen AutoExperten eller Mekonomen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej