Nekad Pouffy | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pouffy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186509531/edit/avatar

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Pouffy#2480

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 1997

Berätta om din karaktär. En kille som heter Hans Schmidt som kommer från Tyskland. Men när han var 12 år flytade hans familj till Sverige.
Pappan till Hans var mycket intresserad av bilar, så när Hans växte upp blev han bara mer och mer intresserad av bilar och motorer. Hans är en mycket trevlig person MEN om någon iriterar honom borde den personen backa.
När Hans var i ungdomen sommar jobbade han helst hos sin pappas vän som jobbade som mekaniker.
föräldrarna bodde i Schweiz men flyttade till Tyskland runt 28 års åldern, inte långt efter så fick dem ett barn som dem döpte till Hans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min vän skaffade Unive Roleplay... så jag blev också sugen. Jag har roleplayat i snart 3 år på Xbox. men nu när jag har dator vill jag testa något nytt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? verkar som en trevlig server + att jag har en nära vän som kör här.

Hur hittade du Unive? En kompis som visade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul!! och att lära känna nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära mig hur allt funkar med Roleplay och prata med nya människor!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar varje dag... så ja! Det är jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka