Vad är din steam profil länk? pouffy
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? Pouffy#2480
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1997
Berätta om din karaktär. En kille som heter Hans Schmidt som kommer från Tyskland. Men när han var 20 år gammal flytade han till Sverige.
Pappan till Hans var mycket intresserad av bilar, så när Hans växte upp blev han bara mer och mer intresserad av bilar och motorer. Hans är en mycket trevligt person som skrattar för allt. Men inte allt... när Hans precis hade kommit till Sverige fick han veta att föräldrarna hade dött i en bilolycka. han gick i deppresion o ville inte vara social, men något år senare bestämmde han sig för att gå till arbetsförmedlingen och skaffa sig ett jobb. Hans ansökte sig till Postnord och blev en bra start. Men just nu vil han gå i sin pappas fotspår för att bli mekaniker!
När Hans var i ungdomen sommar jobbade han helst hos sin pappas vän som jobbade hos en mekaniker. Hans hade en riktigt nära vän som hette Olaf. Olaf och Hans var riktigt bussiga dem dem var små, dem kunde tillexempel kasta snöbollar på oskyldiga personer och ibland på natten köra runt i föräldranas bil! inte undra på att Hans gillar bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min vän skaffade Unive Roleplay... så jag blev sugen på att joina. jag vill at alla ska ha så kul som möljigt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? verkar som en trevlig server, jag har hört mycket bra om den. jag har en nära vän som kör här. Det som jag tycker är kul med denna servern är att allt sker manuellt T.E.X att Mekonomen måste vara öppet och att det måste vara personal där! instället för att man bara trycker på en knapp så laggas bilen... Det är anledningen.
Hur hittade du Unive? En kompis som visade mig. Och jag har kollat på livestreams på Unive Roleplay.
Vad har du för mål med ditt rollspel? tjäna ihop pengar så jag kan köpa mig en fin bil och en villa. Alltså köpa många bilar och styla dem.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära känna nytt folk och att göra servern bättre och se till så det blir så bra som möjligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, jag kör bara på Unive RP
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Vad är ditt discord namn? Pouffy#2480
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 1997
Berätta om din karaktär. En kille som heter Hans Schmidt som kommer från Tyskland. Men när han var 20 år gammal flytade han till Sverige.
Pappan till Hans var mycket intresserad av bilar, så när Hans växte upp blev han bara mer och mer intresserad av bilar och motorer. Hans är en mycket trevligt person som skrattar för allt. Men inte allt... när Hans precis hade kommit till Sverige fick han veta att föräldrarna hade dött i en bilolycka. han gick i deppresion o ville inte vara social, men något år senare bestämmde han sig för att gå till arbetsförmedlingen och skaffa sig ett jobb. Hans ansökte sig till Postnord och blev en bra start. Men just nu vil han gå i sin pappas fotspår för att bli mekaniker!
När Hans var i ungdomen sommar jobbade han helst hos sin pappas vän som jobbade hos en mekaniker. Hans hade en riktigt nära vän som hette Olaf. Olaf och Hans var riktigt bussiga dem dem var små, dem kunde tillexempel kasta snöbollar på oskyldiga personer och ibland på natten köra runt i föräldranas bil! inte undra på att Hans gillar bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min vän skaffade Unive Roleplay... så jag blev sugen på att joina. jag vill at alla ska ha så kul som möljigt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? verkar som en trevlig server, jag har hört mycket bra om den. jag har en nära vän som kör här. Det som jag tycker är kul med denna servern är att allt sker manuellt T.E.X att Mekonomen måste vara öppet och att det måste vara personal där! instället för att man bara trycker på en knapp så laggas bilen... Det är anledningen.
Hur hittade du Unive? En kompis som visade mig. Och jag har kollat på livestreams på Unive Roleplay.
Vad har du för mål med ditt rollspel? tjäna ihop pengar så jag kan köpa mig en fin bil och en villa. Alltså köpa många bilar och styla dem.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära känna nytt folk och att göra servern bättre och se till så det blir så bra som möjligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, jag kör bara på Unive RP
Senast ändrad: